جایگزین مسیر

مربی فاینورد:من نمی توانم جلوی انتقال بازیکنان را بگیرم!

by | تیر , ۸ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

سرمربی باشگاه فاینورد هلند,فرد روتن اعلام کرد توان مقابله با خروج ستارگانش را ندارد و روی صحبتش با بازیکنانی مانند دی فری و یوردی کلاسیه بود.این دو بازیکن در آستانه ی انتقال به منچستریونایتد می باشند.

گزارشات از هلند حاکی از توافقات بین یونایتد و فاینورد برای انتقال دی فری و حتی کلاسیه می باشد و این دو بازیکن 22 ساله با حدود 30 میلیون یورو راهی اولدترافورد می شوند.

روتن به روزنامه مترو هلند در این باره گفت:

“من نمی دانم الان چیزی به شما بگویم چرا که هنوز چیزی قطعی نشده است اما نباید کسی از ما توقع داشته باشد تا ستارگان جوان تیممان را حفظ کنیم چرا که نمی توانیم.

بازیکنانی مانند دی فری و یا کلاسیه جوان هستند و رویای حضور در بزرگترین باشگاه های دنیا را دارند.

از طرفی با توجه به استعداد این بازیکنان برای آن ها پول خوبی پرداخت می شود و فاینورد توان تحممل در مورد این پیشنهادات را ندارد.”

با توجه به این صحبت ها به نظر می آید باید منتظر خرید این دو ستاره توسط  یونایتد باشیم چرا که تیم دیگری به اندازه ی یونایتد برای جذب آن ها علاقه نشان نداده است.

دی فری یک مدافع میانی است و نمایش های قابل قبولی در تیم ملی هلند داشته است و از طرفی کلاسیه خود را به عنوان یک پدیده مطرح کرده است و هواداران یونایتد به خاطر شباهت های او به اسطوره ی باشگاه,پل اسکولز به او امیدوارند.

۰ Comments