جایگزین مسیر

مسابقات پیش بینی نتایج

by | مرداد , ۲۴ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران: 

پس از موفقیت مسابقات پیش بینی جام جهانی و استقبال شما عزیزان, حال با مسابقه ی پیش بینی نتایج بازی های منچستریونایتد در خدمت شما هستیم. این مسابقات همانند سری مسابقات جام جهانی برگذار میشود و در پایان لیگ به افراد برتر جوایز نفیسی از سوی پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران تقدیم خواهد شد.

همچنین مسابقه ی پیش بینی نتایج به صورت پیامکی به قوت ادامه دارد و این مسابقات در هر بازی ۲ برنده خواهد داشت و شانس شما برای برنده شدن به مراتب بیشتر است. سیستم امتیاز دهی مسابقات پیش بینی نتیجه در سایت را میتوانید در اینجا ببینید. 

همچنین برای شرکت در پیش بینی هر بازی تا سوت آغاز آن مسابقه مهلت دارید تا پیش بینی خودتان را ثبت کنید. برای شرکت در مسابقه میتوانید از طریق این لینک و یا از طریق منوی بالای سایت اقدام کنید. جدول رده بندی مسابقات نیز پس از شروع لیگ بر روی سایت قرار خواهد گرفت. سیستم امتیاز دهی این مسابقات را در “اینجا” بخوانید

شانس خودتان را در هر دو مسابقه ی پیش بینی امتحان کنید. مسابقات پیامکی در کنار سایت قرار گرفته اند و فقط کافی است گزینه ی مدنظر خودتان را به شماره ی اختصاصی سایت ارسال کنید. همچنین منتظر خبر خوب دیگری باشید. همراه با شما… پایگاه هواداران منچستریونایتد  در ایران.

۰ Comments