جایگزین مسیر

مستند وین رونی ؛ مرد پشت گل ها !

by | آبان , ۸ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد – در شب ۵ام اکتبر سال جاری میلادی، شبکه بی بی سی ۱  انگلیس مستندی با نام “وین رونی : مرد پشت گل ها” پخش کرد.

همانطور که پیش تر اعلام کرده بودیم، پایگاه هواداران منچستریونایتد، برای اولین بار در ایران مستند “وین رونی : مرد پشت گل ها “ را برای دانلود به همراه زیرنویس فارسی قرار می دهد. این مستند توسط شبکه بی بی سی ۱ ساخته شده و اجرای آن برعهده گری لینه کر، بازیکن افسانه ای انگلیس است.

در این مستند هم بازیان، مربیان، خانواده وین رونی و همسرش کالین حضور دارند و از زندگی شخصی او صحبت می کنند تا بُعد شخصیت غیر ورزشی وین، نشان داده شود. بی بی سی پس از شکسته شدن رکورد گلزنی سربابی چارلتون در تیم ملی انگلیس توسط وین رونی تصمیم به ساخت این برنامه گرفت و گری لینه کر اجرای آن را بر عهده داشت.

از شخصیت های فوتبالی حاضر در این برنامه می توان از لوئیس فن خال، اسون گوران اریکسون، کریستیانو رونالدو، دیوید بکهام، استیون جرارد، فرانک لمپارد، زلاتان ابراهیموویچ و از همه مهم تر سربابی چارلتون نام برد. 

وین رونی به محل زندگی سابقش در بندر لیورپول برمی گردد و با همسایه های سابقشان حرف می زند. در مورد بازی در لیورپول می گوید. کالین در مورد زندگی شخصیشان، نحوه ازدواجشان و بچه هایشان صحبت می کند.

زحمت زیادی در تهیه این زیرنویس و پیدا کردن مستند با کیفیت بالا انجام گرفته است؛ پس  نشر و کپی بدون ذکر نام منبع و مترجمان، کاری غیر اخلاقی است. لذا خواهشمندیم که در صورت استفاده از این امکانی که پایگاه هواداران منچستر یونایتد برای شما هواداران عزیز مهیا کرده است رعایت انصاف را به خرج دهید.

اکنون شما را به دیدن این مستند دعوت می کنیم  …

دانلود مستند با کیفیتHD

دانلود زیرنویس

۰ Comments