جایگزین مسیر

مسئولیت افراد کلاس 92 تا هفته ی آینده مشخص خواهد شد

by | تیر , ۲۱ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

به گزارش بی بی سی همانطور که انتظار می رفت اعضای کلاس 92 در باشگاه ماندنی هستند و با ورود ون خال به اولدترافورد وظایف آنها شرح داده خواهد شد و هر کدام در سمتی در باشگاه منچستریونایتد مشغول می شوند.

لوئیس ون خال سه مربی جدید با خود به یونایتد آورده است و رایان گیگز هم به عنوان دستیار اول در این کارد حضور دارد.موقعیت رایان #گیگز موقعیتی است که سا گذشته فیل نویل تحت نظر مویس داشت و هم اکنون نویل احتمالا مربی تیم زیر 18 ساله های یونایتد شود.

فیل نویل به بی بی سی گفت:

“من تا پنج روز آینده کارم را در پستی که انتخاب خواهد شد شروع می کنم و در این باره با مدیر اجرایی باشگاه وودوارد نیز صحبت کرده ام.”

بهتر است بدانید رایان گیگز علاوه بر دستیاری ون خال به نظر می آید بر روی تیم زیر 21 سال نظارت خواهد کرد و در کنار وارن #جویس خواهد بود.

نیکی بات و پل اسکولز نیز به نظر می آید مربیگری تیم زیر 19 سال و #استعدادیابی باشگاه را به عهده بگیرند.

شاید مقام اساطیر تیم به نظر هواداران یونایتد پایین باشد اما همانطور که می دانید استعدادیابی و حضور در آکادمی در باشگاهی مانند منچستریونایتد پست مهمی است چرا که به مانند تیم اصلی برای یونایتد مهم است و نقش کلیدی در آینده ی تیم اصلی دارد.

سال گذشته نیکی و اسکولز به همراه تیم زیر 21 سال بودند و تیمی که پنجم لیگ بود بعد از حضور این دو توانست به فینال رقابت های لیگ برسد و این موضوع تاثیر این دو را می رساند.

شاید به زودی ما شاهد حضور #کلاس 92 در راس کادر فنی یونایتد باشیم.

۰ Comments