جایگزین مسیر

“مسی کوچک” هدف یونایتد در آستانه انتقال به پرتغال

by | تیر , ۱۲ , ۱۳۹۳

رایان گولد بازیکن جوان دندی یونایتد علی رغم اینکه بارها در گذشته با منچستریونایتد لینک می شد, اکنون در آستانه انتقال به اسپورتینگ لیسبون قرار دارد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – رایان گولد هافبک دندی یونایتد در آستانه انتقال 2/2 میلیون پوندی به اسپورتینگ لیسبون قرار دارد.

این بازیکن در گذشته با #منچستریونایتد لینک شده بود و روزنامه ساندی پیپل مدعی شده بود که این تیم لیگ برتری پیشنهادی 3 میلیون پوندی به همراه سه بازی دوستانه بین تیم جوانان باشگاه و دندنی یونایتد را به این باشگاه اسکاتلندی پیشنهاد داده است.

در ماه دسامبر گذشته طی خبری گفته شده بود که مبلغی که دندی یونایتد خواهان آن بود توسط یونایتد به نصف تقلیل پیدا کرده است و این تیم همچنان به دنبال “مسی کوچک” هستند. اما اکنون روزنامه دیلی رکورد پرتغال مدعی شده است که گولد در آستانه انتقالی عجیب به پرتغال قرار دارد.

این اخبار پیرامون انتقال #گولد دیروز صبح منتشر شد و به احتمال زیاد او امروز در لیسبون حضور دارد.

در شرایطی که هنوز این انتقال نهایی نشده است, گزارش ها خبر از این می دهند که اسپورتینگ پیشنهادی بیشتر از یونایتد برای این بازیکن 18 ساله آماده کرده است. در حقیقت پیشنهاد اسپورتینگ 2 میلیون پوند بیشتر از یونایتد می باشد.

این بازیکن جوان 51 بازی برای دندی یونایتد در فصل گذشته انجام داده است و توانسته 9 گل و 12 پاس گل به ثبت برساند. اگر این انتقال نهایی شود, او پس از اریک دایر دومین بازیکن جوان انگلیسی است که در پایتخت پرتغال بازی می کند

[highlight]آیا رایان گولد با انتقال به اسپورتینگ تصمیم درستی گرفته است؟[/highlight]

۰ Comments