جایگزین مسیر

مصاحبه ای متفاوت از دیماریا: هنوز دیماریا واقعی را ندیده اید!

by | اردیبهشت , ۲۷ , ۱۳۹۴

دیماریا می‌گوید که به دلیل نمایش بسیار بدش در اولین فصل حضورش در منچستر یونایتد بسیار ناراحت است.

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران- 

دیماریا که با شکستن رکورد نقل و انتقالات به یونایتد آمد، هر چند در بازیهای ابتدایی بسار خوب کار کرد اما رفته رفته افت کرد به طوری که در این فصل تنها در ۲۳ بازی از ابتدا به میدان رفته است. هر چند در آمار، تنها فابرگاس در زمینه تعداد پاس گل از او بهتر است!

این بازیکن ۲۷ ساله می‌گوید:

من اصلا از اولین فصلم در انگلستان راضی و خشنود نیستم. من از رئال به اینجا آمدم تا عناوین زیادی فتح کنم ولی این فصل خیلی برای من بد بود. من ناراحت و عصبی هستم چون می‌خواهم بهتر از این کار کنم.

هواداران اینجا در انگلستان هنوز دی ماریا واقعی را ندیده اند. من می‌دانم که می‌توانم سطح بهتری از بازی را ارائه کنم. امسال به اندازه کافی خوب نبود.

عادت کردن به فوتبال انگلستان اصلا ساده نیست. مردم به من گفته بودند سال اول برای یک خارجی در اینجا سخت خواهد بود. و این واقعا درست است. اما رقابت من تنها برای یک فصل نیست. بلکه می‌خواهم بخشی از تاریخ منچستر یونایتد شوم.

استادیوم اینجا بی نظیر است. هواداران فوق العاده هستند. اینجا یک باشگاه بی نظیر است. تنها ناراحتی من این است که ما هر هفته بهترین نمایشمان را به هواداران هدیه نکردیم. آرزوی من در یونایتد هنوز فتح لیگ برتر و لیگ قهرمانان است.

دیماریا همچنین آشکار ساخت که کاپیاتان رونی به او کمک کرده است تا به زندگی در الدترافورد خو بگیرد. هم چنین به تمام رقبا هشدار داد که آنها فصل آینده برای قهرمانی خواهند جنگید.

رونی یک رهبر است و این فصل بارها با من صحبت کرده است. او بسیار به من کمک کرد تا درباره ی این باشگاه یاد بگیرم. من یونایتد باید همواره برای قهرمانی بجنگد. همان طور که بارسلونا و رئال مادرید در اسپانیا رفتار می‌کنند.

فصل بعد ما می‌خواهیم کاری بیش از این انجام دهیم. فکر کنم شما ببینید که ما بهتر خواهیم شد.

۰ Comments