جایگزین مسیر

مصاحبه بابی رابسون در مورد شرایط باشگاه – بخش اول

by | مرداد , ۳۰ , ۱۳۹۲

متن مصاحبه :

بیشتر از همه منتظر کدام بازی در این فصل هستید و چرا ؟

فکر میکنم که این بستگی به خریدهای باقی مانده در روزهای آتی دارد اما در طی سالیان اخیر بیشتر منتظر بازی با سیتی بودم.اما من فکر میکنم که این فصل با بازگشت مورینو چلسی هم واقعا رقیبی جدی برای ما خواهد بود.بنابراین بازی های این فصل مقابل چلسی و سیتی واقعا برای ما مهم خواهد بود چرا که هرکدام از تیم ها که در آن بازی های برنده باشد میتواند به سوی قهرمانی در لیگ برود.فصل گذشته وقتی ما سیتی را در خانه خودشان شکست دادیم،به دستاورد بزرگی رسیدیم و من معتقدم از آن پس با خیال راحت فصل را ادامه دادیم.

نظرتان درباره تغییرات در تیم های چلسی و سیتی و تاثیر آن روی فصل جاری لیگ برتر چیست ؟

این فصل به خاطر تغییرات در یونایتد ، چلسی و سیتی ، فصلی بسیار هیجان انگیز خواهد بود . آرسنال هم که همچنین می گوید که 100 میلیون برای خرید بازیکن خرج خواهد کرد اما به همین سادگیا هم نیست.چه بازیکنی میخواهید بخرید ؟ و بعد شما شگفت زده می شوید که تاتنهام و لیورپول چگونه پیشرفت کرده اند . آنها تیم هایی عالی هستند و برای صعود به لیگ قهرمانان تلاش خوبی دارند.اما من فکر میکنم ما تیمی هستیم که شکست ناپذیر نیست و اگر چلسی و سیتی از ما بالاتر باشند ، قهرمانی مال آنهاست.این (رقابت) برای من خیلی خوشحال کننده است.

فکر میکنید چه کسی برنده لیگ باشد و چرا ؟

فکرمی کنم که ما آن را می بریم.من می دانم که هواداران زیادی نگران هستند چرا که سرالکس نیست اما دیوید مویس یک مربی واقعا خوب است و از بازیکنانش بیشترین بهره را خواهد برد.با این ترکیبی که ما داریم هیچ دلیلی نمیبینم که ما دوباره نتوانیم لیگ را ببریم!

چه تیم هایی میتوانند نمایش غیرقابل پیش بینی داشته باشند ؟

با توجه به رکورد مورینیو از بازی های انگلیسی ، چلسی برای ما یک خطر جدی است .من امسال نگرانی بیشتری نسبت به چلسی دارم و بعد سیتی ، چرا که آنها بازیکنان بزرگی دارند. استیو بروس یکی از دوستان صمیمی من هست و من خیلی دوست دارم که هال سیتی بالا بیاید.اما مثل همیشه نوریچ و ساوتهمپتون فصلی سخت را در انتظار دارند.

فکر می کنید که تیم های انگلیسی میتوانند امسال در لیگ قهرمانان روند بهتری را داشته باشند ؟  چه تیمی قهرمان این جام می شود ؟

من باید روی این فکر کنم ! یکی دو سال اخیر واقعا ناامید کننده بوده،اگر تیم های ما در اروپا موفق باشند این برای لیگ ما هم خیلی خوب خواهد بود.ما فصل گذشته خیلی بدشانس بودیم اما سیتی و چلسی ضعیف بودند.آرسنال با بایرن قدرتمندی بازی کرد که قهرمان آن جام شد.اما شما دوست ندارید ببینید که تیم های دیگر در اروپا بر ما مسلط شوند.بنابراین همیشه خیلی خوب است که تیم های انگلیسی در اروپا خوب کار کنند و خوشبختانه ما پیشرفت می کنیم و قدم خود را محکم می گذاریم.به نظر میرسد که بایرن دوباره قهرمان شود ; آنها تیم بسیار قوی و فیزیکی هستند ، با بازیکنان خوب و جوان.همچنین شما هیچوقت نمی توانید بارسلونا و رئال مادرید را از گردونه خارج کنید ،مهم نیست که چه کسی مربی آنها باشد.

فکر میکنید چه کسی اف ای کاپ و لیگ کاپ را ببرد ؟

چنین پیش بینی هایی همیشه سخت است چراکه شما برای بردن رقابت های حذفی به شانس نیاز دارید.بعد از اتفاقات فصل قبل من فکرمیکنم که لیگ کاپ به غیر از سوانسی و بردفورد به یکی از تیم های قدرتمند برسد.یک تیم مثل آرسنال.شاید برای بعضی ها این خیلی عجیب باشد اما به نظر من بعد از 8 سال جام نبردن اکنون نوبت آنهاست.برای اف ای کاپ فکر می کنم سیتی آن را ببرد همان طور که ما لیگ را می بریم.

۰ Comments