جایگزین مسیر

مصاحبه با مورگان اشنایدرلین: لذت مقابله با لیورپول

by | شهریور , ۲۱ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران-هافبک منچستریونایتد می گوید نمی تواند صبر کند تا اولین تجربه بازی مقابل لیورپول را بدست بیاورد.

دو رقیب دیرینه، موفق ترین باشگاه ها در تاریخ فوتبال انگلیس، در روز شنبه مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.

اشنایدرلین که در تابستان با رقم ۲۵ ملیون پوند به باشگاه ملحق شده است تا به حال در تمامی مسابقات به عنوان هافبک دفاعی به میدان رفته است.

با این حال بازیکن تیم ملی فرانسه می داند که این مسابقه هم برای او و هم برای تیم منچستر یونایتد بزرگترین امتحان فصل می باشد. او مشتاقانه منتظر سوت شروع بازی است.

او به اسکای اسپورتس گفت:

من بسیار این بازی را دوست دارم. رقابت بین این دو تیم را نیز درک می کنم.

من نمی توانم صبر کنم تا این جو را در استادیوم و روز مسابقه حس کنم. این اولین مسابقه من خواهد بود و امیدوارم که با یک برد شروع کنیم.

ما بازی های بسیار بزرگی را هم قبلا انجام داده ایم، پس می دانیم چه طور از پسش برآییم. البته شما می خواهید که از جو و فضا لذت ببرید اما نه خیلی زیاد.شما باید تمرکزتان را حفط کنید. اگه با چیزهایی که می خواهید نشان بدهید از مسیر منحرف بشوید، کنترل و آرامشتان را از دست می دهید. پس فقط باید خودتان را کنترل کنید و بازی همیشگی را انجام بدهید و تمرکز را حفظ کنید.

اشنایدرلین انتظار می رود که با چندی از هم تیمی های سابقش روبرو شود. کسانی که به تازگی عضو لیورپول شده اند، مانند دژان لورن، ناتینیل کلین و آدام لالانا اگرچه لالانا در بازی غایب خواهد بود.

مورگان می گوید که تا قبل از مسابقه با هیچ کدام هنوز حرف نزده است اما با پیغام با هم در ارتباط بوده اند.

با این حال زمانی که بازی شروع می شود، دوستی ها موقتا از بین می رود.

در زمین ما باید برای تیم خود مبارزه کنیم.هیچ دوستی در زمین وجود ندارد این کار سخت است ولی این نیز جزئی از زندگی می باشد.من و هم تیمی هایم برای قهرمانی مبارزه می کنیم.ما به راحتی اجازه نخواهیم داد که حریف امتیاز از ما بگیرد تمرکز بسیار مهم است و اگر من در مقابل آنها تکلی انجام بدهم که صدمه ای به او وارد نشود این کار را انجام خواهم داد.

فعلا در موردش صحبت نمی کنیم. اما ما با پیغام در ارتباط هستیم چرا که در ساوتهمتون دوستان خوبی بودیم.ما زمان های بسیار خوبی با هم داشتیم.

بازی برای چنین باشگاهی رویایم بوده است من بسیار خوشحالم که در اینجا حضور دارم.اکنون تنها آغاز فصل می باشد پس یک فلسفه جدید وجود دارد و نیاز به زمان خواهم داشت.

من به هم تیمی هایم نگاه می کنم که چگونه حرکت می کنند چگونه بازی می کنند و در آخر کاری که رئیس از من می خواهد انجام می دهم.من برای خو گرفتن کامل در زمین به زمان بیشتری نیاز دارم.نمی توانم صبر کنم.این برای چند هفته مشکلی به وجود نخواهد آورد.

در مجموع من می خواهم به همراه تیم به افتخارات زیادی دست پیدا کنم.به این دلیل است که به این باشگاه آمده ام به شخصه دوست دارم که در منچستر یونایتد بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارم.

می دانم که انتظارات زیادی وجود دارد اما در این نوع از باشگاه های این چنین چیزهایی باید وجود داشته باشد.من نمی توانم صبر کنم که برای یونایتد بهترین بازی ام را به نمایش بگذارم و به همراه باشگاه جام کسب کنم و هچنین بازی برای تیم ملی کشورم در تابستان سال آینده.

۰ Comments