جایگزین مسیر

مصاحبه دین هندرسون در مورد تمدید قراردادش

by | شهریور , ۸ , ۱۳۹۹

کانون هواداران منچستریونایتد – هفته گذشته دین هندرسون قرارداد خود با منچستریونایتد را، تا ژوئن ۲۰۲۵ تمدید کرد و همچنین گزینه تمدید یک ساله در قرارداد وی وجود دارد.

این دروازه بان ۲۳ ساله اولین حضورش در لیگ برتر را با لباس شفیلدیونایتد در دوران قرضی خود تجربه کرد و عملکرد درخشانی داشت. هندرسون محصول آکادمی منچستریونایتد است و بارها از علاقه و تصمیم خود برای حضور در ترکیب باشگاه دوران بچگی اش صحبت کرده است.

او پس از تمدید قراردادش طی یک مصاحبه اختصاصی با MUTV، در مورد مسائلی همچون اولین بازی خود با لباس یونایتد، آرزوهای ملی و همچنین از هیجانی که برای کار با داوید دخیا دارد، سخن گفت.

مصاحبه کننده(مارک سالیوان): دین، بابت تمدید قراردادت با منچستریونایتد تبریک میگویم. از این که میخواهی آینده ات را در اینجا بگذرانی چقدر هیجان داری؟

بله، بسیار خوشحالم. این چیزی هست که چندین سال است میخواستم به آن برسم. چندین مسئله را کنار هم گذاشته و بررسی کردم، سخت تلاش کردم و خوشحالم با قراردادی پنج ساله با گزینه تمدید برای سال ششم، به اینجا بازگشتم.

میشود تصور کرد که خانواده ات هم خیلی به این مورد افتخار میکنند؟

اوه بله، آن ها از سن ۱۴ سالگی من و زمانی که به منچستر آمدیم، میدانستند اینجا جایی هست که میخواهم باشم. برای آن ها هم روز خاصی است و برای من فوق العاده است. رویایی بود که به واقعیت پیوست.

و اکنون بدون شک، هدف تو این است که اولین بازی خود را برای تیم بزرگسالان منچستریونایتد انجام دهی. این اتفاق برای تو چه ارزشی دارد؟

ارزش بسیار زیادی دارد. تمام کارهایی که کردم برای رسیدن به این موقعیت بوده است. من پشت صحنه خیلی سخت تلاش کردم و مسیرهای سختی را پیمودم تا امروز به جایی که میخواستم برسم. من الان اینجا نشسته ام و به قدم بعدی و قطعا به اولین بازی برای منچستریونایتد فکر میکنم و زمانی که اتفاق بیفتد هرگز و ابداََ آن را فراموش نخواهم کرد. همیشه میخواستم با این باشگاه بزرگ جام ببرم و بسیار جوان جاه طلبی هستم. برای من به اینجا آمدن فقط بحث جام بردن با بزرگترین باشگاه جهان مطرح است. امیدوارم به زودی دوباره به دوران پیروزی و جام بردن بازگردیم.

واضح است امروز برای دعوت شدن به تیم بزرگسالان انگلیس هم در حال جشن گرفتن هستی و بیصبرانه منتظری برای کشورت به میدان بروی

بله، صد در صد. قطعا بازی با لباس انگلستان هم برایم لحظه بسیار خاصی خواهد بود و این هم چیزی است همیشه میخواستم. اگر برای ترکیب اصلی انتخاب شوم، فوق العاده خواهد بود. فقط به سخت تلاش کردن ادامه میدهم و مطمئنم وقت بازی من هم فرا میرسد.

چقدر مشتاقی که با دیگر دروازه بان های منچستریونایتد کار کنی؟

بله، نمیتونم برای این صبر کنم که به تمرینات بازگردم و آنها رو به خوبی بشناسم. داوید دخیا دوران باورنکردنی را در این باشگاه گذرانده است و مدت ها از این نمیگذرد که گفتم، اگر بتوانم عملکرد او را تکرار کنم، بسیار به خودم افتخار خواهم کرد. یادگیری از او و دو دروازه بان دیگر عالی خواهد بود. بی صبرانه منتظرم.

۰ Comments