جایگزین مسیر

مصاحبه رابین ونپرسی بعد از بازی با ساندرلند

by | فروردین , ۱۱ , ۱۳۹۲

رابین ونپرسی ضمن اشاره به اینکه به خاطر زدن گل باید مورد از او قدردانی شود،اعتراف کرد که سه امتیاز بازی مهم ترین چیز بود.

هرچند شوت ونپرسی بعد از برخورد به مدافع حریف وارد دربازه شد اما رابین مصمم است که طلسم گل نزدنش به پایان رسیده.

رابین در این مورد گفت :” قطعا،هیچ شکی وجود ندارد.فکرمیکنم شما دیدید که من از آن چقدر لذت بردم.بعد از مدتی زیاد خیلی خوب بود که دوباره گلزنی کردم و این یک گل مهم بود.امروز همه چیز بستگی به سه امتیاز داشت که ما آن را گرفتیم.

“ما قبل از بازی میدانستیم که این یک بازی سخت خواهد بود.همیشه بازی خارج است خانه مقابل ساندرلند مشکل است.آنها سخت کارمیکنند و توپ های هوایی زیادی به دربازه میفرستند،توپ های برگشتی و ما باید مقابله کنیم.ما این کار را کردیم و همه برای این برد که استحقاقش را داشتیم سخت تلاش کردند.”

ساندرلند در کل چندان موقعیت نداشت و برخلاف برد خفیف یونایتد ، داوید ده حیا اولین مهارش را در دقیقه 90 انجام داد.ونپرسی در این مورد گفت :

“اگر از من بپرسید ، میگویم این تیم (یونایتد) پر از برنده است.همه میدانند که باید چه کاری انجام دهند.من در این باره هرگز شکی نداشتم (درباره برد) هرچند که این یک برد خفیف است.

“من همیشه مطمئن بودم که ما این بازی را میبریم،چراکه بازیکنانی مثل مایکل (کریک)،ویدا(نمانیا ویدیچ)،کریس(اسمالینگ) واقعا خوب کار کرده اند.الکس (بوتنر) به محضی که وارد زمین میشود ، خوب بازی میکند …همه میدانند که چه کاری باید انجام دهند و ما دوباره این کار را انجام دادیم.”

۰ Comments