جایگزین مسیر

مصاحبه رونی و اسمالینگ پس از بازی با تاتنهام

by | مرداد , ۱۸ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – کاپیتان منچستریونایتد از پیروزی ۱-۰ یونایتد برابر تاتنهام ابراز رضایت کرد. رونی پس از دیدار روز گذشته در مصاحبه با BT Sport گفت:

ما میتوانستیم بهتر از این بازی کنیم اما پس از اتفاقی که فصل گذشته برایمان رخ داد (شکست خانگی برابر سوانسی) این بار از یک شروع بد در خانه نجات پیدا کردیم.

امروز مهمترین چیز کسب سه امتیاز بود که به آن دست یافتیم. این تمام چیزی بود که امروز انتظارش را داشتیم.

رونی معتقد است ترکیب جدید فن خال نیاز به زمان دارد تا خود را نشان دهد:

ما هنوز در حال کار کردن هستیم. این پیش فصل نسبت به پیش فصلهای گذشته کوتاه تر بود اما ما در این مدت بسختی کار کرده بودیم و تمام آن کارها برای این بود که امروز سه امتیاز بازی را بدست بیاوریم، پس حالا به این هدفمان رسیده ایم.

حالا چند روزی فرصت داریم تا نگاه کنیم به بازی که انجام دادیم و نقاط قوت و ضعفمان را شناسایی کنیم و سپس برای بازی با استون ویلا آماده شویم. نتیجه ی امروز یک پیروزی بزرگ برایمان بود.

کریس اسمالینگ در هیچکدام از بازیهای تور پیش فصل در ترکیب ابتدایی یونایتد حضور نداشت اما پس از دیدار روز گذشته با تاتنهام نام او بعنوان بهترین بازیکن میدان اعلام شد و جایزه اش را از کاپیتان رونی دریافت کرد. او در مصاحبه با BT Sport گفت :

خیلی خوب بود که توانستیم یک کلین شیت بدست آوریم.

همانطور که وازا (رونی) گفت در بعضی دقایق بازی خوب نبودیم. فکر میکنم پس از اینکه به گل رسیدیم توانستیم خودمان را پیدا کنیم و نتیجه را تا آخر بازی حفظ کنیم. کسب این سه امتیاز بسیار مهم بود.

این شروع خوب برای ما اهمیت زیادی داشت و به هواداران هم نشان داد که ما آماده شروع یک فصل خوب هستیم این اولین پیروزی از پیروزیهای فراوانی است که این فصل در پیش خواهیم داشت.

۰ Comments