جایگزین مسیر

مصاحبه ساها(1): یونایتد در مسیر درست قرار گرفته است

by | بهمن , ۹ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران: لوییس ساها معتقد است که یونایتد به همراه لوییز فن خال در مسیر درستی گام بر می دارد و این مربی می تواند یونایتد را به روز های خوبش باز گرداند

لوییز ساها مهاجم اسبق یونایتد مطمئن است که لوییز فن خال قدرت بازگرداندن تیم به روند خوب خود را دارد

ساها به سایت رسمی باشگاه گفت:

“از نگاه من ، او هنوز به دنبال بهترین تیم است و یک یا دو بازیکن دیگر لازم دارد. اما نکات مثبت زیادی برای گفتن وجود دارد زیرا که ما بازیکنان فوق العاده ای خریده ایم و شور و هیجان به هواداران بازگشته است.نکته اساسی این است که دوباره در لیگ در  رقابت برای رتبه های بالا باشیم.ما فصل پیش روند حرکتی خود را از دست دادیم. امسال مطمئنا بهتر است، و با وجود پایه و بِیسی قوی از این بهتر خواهد شد. ما در دوران گذار هستیم و این زمان می برد تا مربی همه چیز را در باره باشگاه بفهمد زیرا که یونایتد باشگاهی خاص است. من مطمئنم که هر مربی که بیاید در ابتدای کار مشکل خواهد داشت.

من به وضوح می بینم که تیم پیشرفت کرده است اما هنوز راه زیادی تا رسیدن به جایگاه اصلی وجود دارد و این کار در لیگ برتر آسان نیست. در انگلیس رقابت ها و بازیکنان بزرگ بیشتری وجود دارد. این یک چالش عظیم است اما مطمئنم که منچستر یونایتد به زودی بازخواهد گشت. مربی درباره بازی ها شور و هیجان زیادی دارد و امیدوارم که موفقیت را برای ما به ارمغان بیاورد.”

 

۰ Comments