جایگزین مسیر

مصاحبه سولسشائر پس از شکست در بازی دوستانه مقابل آستون ویلا

by | شهریور , ۲۳ , ۱۳۹۹

کانون هواداران منچستریونایتد – تنها بازی پیش فصل منچستریونایتد با شکست ۱-۰ در مقابل آستون ویلا همراه بود، با این حال اوله در مصاحبه پس از بازی به صحبت در مورد بازیکنانی پرداخت که او را تحت تاثیر قرار دادند و فصل گذشته در تیم اصلی حضور نداشتند.

دنی فن د بیک خرید جدید یونایتد، دین هندرسون و مدافع جوان تدن منگی بازیکنانی بودند که مورد تمجدید سرمربی نروژی قرار گرفتند و همچنین وی صحبت‌هایی در مورد هافبک جوان آکادمی اثان گالبریث داشت.

نظر کلی نسبت به بازی

فکر می‌کنم در نیمه اول بازی خوبی انجام دادیم و موقعیت‌هایی ایجاد کردیم. مهمترین مسئله میزان دقایق بازی است در این پیش فصل عجیب و متفاوت به بازیکنان میرسد. ما دو هفته است که به تمرینات بازگشته‌ایم و فقط یک هفته تا شروع لیگ مانده است. البته حضور در مراحل پایانی لیگ اروپا به بازیکنانی که در آن مسابقات بازی کردند در این زمینه کمک خواهد کرد که چندان به بازی کردن نیاز نخواهند داشت و همچنین بازیکنانی که در بازی های ملی حضور داشتند شرایط مشابهی دارند. ولی واضح میبینید که بعضی از بازیکنان نیاز به زمان برای بازی کردن نیاز دارند.

عدم هشیاری و سرحالی در خط حمله

همانطور که گفتم، در نیمه اول بسیار خوب بازی می‌کردیم و در موقعیت ها عالی قرار می‌گرفتیم ولی عدم هشیاری و شاید عدم سرحالی وجود داشت که به دلیل این است که تازه کار را شروع کرده ایم. باید در خط حمله بی‌رحم تر باشیم و گلزنی کنیم و بعد از آن می‌توانیم با خرسندی به خانه برویم. اما باز هم بگویم، نتیجه مسئله اصلی نبود.

نکات مثبت

البته نکات مثبتی مانند عملکرد فردی بازیکنان وجود داشت. فکر می‌کنم دینو کیفیت خود را در دروازه نشان داد و مانند گلری بازی کرد که مناسب منچستریونایتد است. و همچنین وقتی تدن منگی در نیمه دوم وارد زمین شد، دیدیم که چه حضور امیدوارکننده‌ای از خود نشان داد.

اولین بازی فن د بیک

احتما دنی بزرگترین نکته مثبت تیم بود. او در پیدا کردن فضا بسیار خوب است و با زمان بندی و حرکاتش، برای خودش فضا و زمان مناسب را ایجاد می‌کند. از عملکرد او بسیار راضی بودم.

دقایق ارزشمند بازی برای جوانان

آن ها قطعا از این دقایق یاد خواهند گرفت. اثان گالبریث جوان در تابستان و در لیگ اروپا با ما بوده و تمرین کرده است و امروز ما به او دقایقی بازی دادیم. دیدیم که کمتر با توپ کار می‌کرد. بعد از بازی با او حرف زدم و او می‌دانست با توپ چندباری خوب کار نکرده است و این درسی است که لازم دارد بگیرد و باعث می‌شود دفعه بعدی که در زمین حضور داشت، آماده باشد.

ترکیب قوی‌تر برای شنبه بعد

انتظار داریم بیشتر آن آماده شرایط بازی باشند. بازیکنانی که در بازی‌ها ملی حضور داشتند دقایق لازم را برای بازی کردن داشته و امروز با ما سفر نکردند، بعضی از آنها و دیگر بازیکنان را در هفته آینده در اختیار خواهیم داشت.

۰ Comments