جایگزین مسیر

مصاحبه سولسشائر پیش از بازی دوستانه با آستون ویلا

by | شهریور , ۲۲ , ۱۳۹۹

کانون هواداران منچستریونایتد – اوله گونار سولسشائر در مصاحبه‌ای اختصاصی با سایت باشگاه در مورد بازی دوستانه با آستون ویلا صحبت‌هایی داشته است.

شیاطین سرخ یک هفته اضافی برای تعطیلات تابستانی خود دارند و روز ۱۹ سپتامبر اولین بازی خود در لیگ برتر را در مقابل کریستال پالاس انجام خواهند داد. این در حالی است که فصل ۲۰۲۰/۲۱ لیگ برتر امروز ۱۲ سپتامبر با بازی فولام در مقابل آرسنال آغاز خواهد شد.

باشگاه آستون ویلا هم قرار بود در اولین هفته مسابقات در مقابل منچسترسیتی قرار بگیرد و به علت این که سیتیزن‌ها شرایطی مشابه نسبت به یونایتد دارند، این بازی نیز به تاخیر افتاده است. حال منچستریونایتد امروز در بازی که ساعت ۱۷:۳۰ به وقت ایران برگزار می‌شود در ورزشگاه ویلا پارک مهمان آستون ویلا خواهد بود.

سولسشائر در مصاحبه خود در مورد مصدومیت‌های اکسل توانزبه و همچنین لوک شاو که اواخر فصل گذشته را از دست داد، صحبت‌هایی داشته است:

به نظرم لوک در تمرینات بسیار خوب به نظر می‌رسد. او بازگشته و قوی به نظر می‌رسد و در بازی دوستانه مقابل آستون ویلا بازی خواهد کرد. اکسل هم به بازگشت نزدیک‌تر شده است. فکر می‌کنم چند هفته دیگر زمان می‌برد تا تمام وقت بتواند تمرین کند و امیدوارم بتوانیم پس از بازگشت سریعاََ به او بازی برسد.

با این که کمتر از ۴ هفته از آخرین بازی منچستریونایتد در فصل ۲۰۱۹/۲۰ میگذرد ولی سولسشائر معتقد است بازی در مقابل تیم دین اسمیت برای آماده سازی تیم بسیار مهم و اساسی است.

۱۰ بازیکن از منچستریونایتد هفته گذشته در بازی‌های ملی حضور داشتند ولی ممکن است مقابل ویلا نیز بازی کنند و همچنین طرفداران شاهد اولین بازی دنی فن د بیک با لباس یونایتد باشند.

سولسشائر همچنان می‌گوید این بازی دوستانه فرصتی برای افرادی هست که در بازی‌های ملی حضور نداشتند و بازی نکردند.

بازی مقابل آستون ویلا به بازیکنان فرصت دقایقی حضور را خواهد داد.

بعضی بازیکنان بیشتر تمرین کرده‌اند و بعضی بازیکنان آماده‌تر خواهند بود. عده‌ای از آن‌ها در بازی‌ها ملی حضور داشتند و این چیزی است که شاید بعضی وقت‌ها فکر می‌کنید آن را نمی‌خواهید ولی خب بازهم تعدادی از بازیکنان دقایق ارزشمندی را در این بازی‌ها سپری کردند.

ما به بقیه بازیکنان نیز فرصت بازی خواهیم داد تا بتوانند فصل طولانی که در پیش داریم را در سطحی خوب و مناسب آغاز کنند.

قطعا در فصل‌ها عادی شیاطین سرخ پیش از شروع فصل، ۵ یا ۶ بازی دوستانه انجام ‌می‌دادند ولی پیش فصل امسال بسیار کوتاه‌تر بوده است و سولسشائر می‌گوید او و بازیکنانش باید تمام تلاش خود را بکنند تا خود را با این شرایط وقف دهند.

بله دیگر، دنیایی که الان در آن زندگی می‌کنیم همین است. واقعیت همین است و جر و بحث کردن در مورد آن و غر زدن فایده‌ای ندارد. واقعیت همین است.

ما می‌خواهیم بهترین عملکرد خود را در این شرایط داشته باشیم. فصلی طولانی در پیش داریم و این که در چند بازی اول بتوانیم تا جایی که می‌توانیم بازیکن در اختیار داشته باشیم بسیار مهم است. ما به بیشتر آن‌ها در طول فصل نیاز خواهیم داشت.

۰ Comments