جایگزین مسیر

مصاحبه فنخال با شبکه باشگاه: چرا هررا از ابتدا بازی نمی کند؟

by | مرداد , ۲۳ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-

مصاحبه فن خال با MUTV را که در سایت باشگاه منتشر شده مرور می کنیم.

در خصوص پیروزی در بازی جمعه شب:

بله من خیلی خوشحال هستم که برنده شدیم. ما مسابقات را با یک برد در خانه و یک برد خارج از خانه آغاز کرده ایم. من فکر می کنم کلید این فصل در افزایش تعداد پیروزی‌های خارج از خانه است و من فکر می کنم ما توانایی این کار را داریم.

در خصوص قرار دادن یانوزای در ترکیب اصلی:

چون او در تمرینات نشان داد که بیشتر و بیشتر اعتماد به نفسش را به دست آورده است. من در آن پست یک مهاجم دوم را بیشتر از یک هافبک سوم می پسندم. برای همین است که هررا از اول بازی نمی کند اما در ادامه به بازی می آید چون او یک هافبک با توانایی کنترل توپ است. بله، امروز یانوزای یک گل عالی زد و من خیلی خوشحال هستم، اما ما باید توپ را بیشتر نگه داریم. ما دفعات زیادی در موارد غیر ضروری توپ را لو دادیم و عدنان هم در مواردی غیر ضروری توپ را از دست داد. بازیکنان دیگری هم بودند. ممفیس و رونی هم توپ از دست داند. برای همین است که موقعیت زیادی خلق نکردیم. در چنین بازی ای ما می توانستیم موقعیتهای بیشتری خلق کنیم.

در خصوص ممفیس و از دست دادن موقعیت های گل:

بله ممفیس هم می توانست امروز گل بزند. این یک گام بزرگ است. شما نمی توانید تصور کنید تفاوت لیگ هلند و جزیره چه قدر بالاست. این یک تفاوت بزرگ است!! او باید خودش را با ریتم بازی در اینجا منطبق کند اما من کاملا مطمئنم او خواهد توانست با این ریتم هماهنگ شود.

ستایش دفاع پس از دومین کلین شیت متوالی:

من از اول گفته ام که دفاع حاصل یک کار جمعی است. نکته اصلی در میزان مالکیت توپ ما و رقیب است چون ما خیلی خوب دفاع کردیم. در ضد حمله و حفظ توپ بسیار خوب عمل کردیم و برای همین هفته گذشته به گل رسیدیم. اما باید بگویم در این بازی روی پاس فوق العاده ماتا به گل رسیدیم.

۰ Comments