جایگزین مسیر

مصاحبه لوییس فن خال در خصوص تور آمریکا، بخش دوم

by | تیر , ۱ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-

بخش دوم مصاحبه لوییس فن خال در خصوص تور آمریکا منتشر شد که در ادامه می‌آید. بخش اول این مصاحبه که پیش‌تر روی سایت قرار گرفت را می‌توانید از اینجا مطالعه نمایید.

ما کارمندان زیادی داریم. من هیچ گاه با چنین گروه بزرگی کار نکرده بودم. برای مثال ما یک متخصص خستگی داریم، یک متخصص برای گرم کردن، یک متخصص برای قوای بدنی و من خودم هم دستیار دارم، وندایک، که برای هر بازیکن برنامه جداگانه ای در دپارتمان علوم ورزشی تدارک می‌بیند. او سالهاست که با من کار می‌کند و این کارها را انجام می‌دهد.

اما مهم ترین نکته همواره ساعات تمرین در زمین است چرا که این زمانی است که بازیکنان باید در تاکتیک‌های تیمی همکاری کنند. این چیزی است که ما به آن نمایش تیمی می‌گوییم و باید خیلی خوب باشد.

من با همه بازیکنان صحبت می‌کنم، نه فقط با بازیکنان بزرگ‌تر (در پاسخ به سوال خبرنگار شبکه باشگاه). من با جوانها هم صحبت می‌کنم. آنها نیاز به مراقبت بیشتری دارند. آنها به سطح جلسات تمرینی ما عادت ندارند. بازیکان قدیمی تر غالبا به این سطح عادت کرده اند. البته ما به تمام صحبتهای بازیکنانمان گوش می‌دهیم و سپس باید تصمیم بگیریم که آیا باید برنامه و سطح تمرینات خود را تغییر دهیم. امسال برای مثال، من خودم را با سطح بازیکنانم هماهنگ کردم. قبلا گاهی حتی دو بار در روز تمرین داشتیم اما اینجا در منچستر، امسال من هیچ وقت دو جلسه تمرین در روز برقرار نکردم.

(در پاسخ به تغییر محل اقامت تیم به ساحل غربی) برای بازیکنان انگلیسی مکان قبلی اصلا برای تمرین مناسب نیست. شاید بازیکنان اسپانیایی بتوانند بهتر آب و هوای آنجا را تحمل کنند. اما باید بگویم، دما و آب و هوا در این بخش ساحل آمریکا خیلی خوب است. هم چنین امکانات تمرینی ما در سیاتل خیلی خوب است و بازیکنان خیلی هیجان زده هستند.

من خواستم که هفته‌ی قبل از اولین بازیمان در لیگ بازی انجام ندهیم. فصل گذشته ما تنها چند روز قبل از بازی با سوانزی، با والنسیا بازی کردیم و این خیلی گران تمام شد. برای همین آنها اجازه دادند که یک هفته قبل از اولین بازی لیگ بازی‌ای انجام ندهیم، چرا که اولین بازی خیلی مهم است. ما می‌خواهیم این بار برنده شویم و من امیدوارم شروع خیلی خوبی داشته باشیم.

نسخه کامل بخش دوم این مصاحبه را می‌توانید در زیر مشاهده کنید.



۰ Comments