جایگزین مسیر

مصاحبه لوییس فن خال پس از بازی با تاتنهام

by | مرداد , ۱۷ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – یونایتد موفق شد در اولین بازی فصل با یک گل تاتنهام را در الدترافورد شکست دهد. فن خال که در این بازی به ۵ بازیکن تازه وارد تیم اجازه داد اولین بازی رسمی شان را برای یونایتد انجام دهند پس از بازی در مصاحبه با BT Sport گفت :

این بازی سختی بود زیرا هر دو تیم سعی داشتند پرس شدید انجام دهند بنابرین هر بازیکنی که صاحب توپ بود زمان کمی داشت که با توپ بازی کند و توپهای زیادی به این ترتیب از دست میرفت. ما زیاد مالکیت توپ نداشتیم ولی توانستیم چند موقعیت خلق کنیم و یک گل بزنیم هرچند شاید این یک گل بخودی بود.

نظرتان در مورد عملکرد بازیکنان تازه وارد چه بود؟

این همیشه سخت است زیرا این بار اولی بود که آنها در الدترافورد مقابل تعداد زیادی تماشاگر پر شور بازی میکردند و بعنوان مثال من به ممفیس گفته بودم که او نباید تحت تاثیر جو قرار بگیرد و زیاد احساسی بازی کند. بازی کردن برای اولین بار در الدترافورد بسیار سخت است اما من از عملکرد بازیکنان تازه وارد راضی بودم مخصوصا دارمیان زیرا به خوبی با توپ بازی میکرد و توپ را از دست نمیداد همینطور سرجیو رومرو که توانست یک کلین شیت بدست آورد و چند سیو فوق العاده داشت اما شاید به اندازه کافی خوب نبود ولی این طبیعی است چون او هنوز در مرحله آماده سازی است تنها یک هفته است که به یونایتد ملحق شده و بازیهای زیادی را همراه با یونایتد انجام نداده است این یک پروسه است شما باید صبر داشته باشید.

وضعیت دخیا در الدترافورد چگونه است؟

من نباید در این مورد چیزی بگویم چون نقش زیادی در این قضیه ندارم. بزرگترین نقش را خود بازیکن و همینطور باشگاهی که خواهان اوست دارند. دخیا بهترین بازیکن ما برای ۲ یا ۳ سال اخیر بوده است و از طرف هواداران هم بعنوان بهترین بازیکن انتخاب شده است بنابرین ما نمیتوانیم براحتی اجازه خروج به او بدهیم. ما پول زیادی برای بازکنانی که میخواستیم بخریم داده ایم و وقتی میخواهیم بازیکنی بفروشیم هم باید در همان حد پول دریافت کنیم. البته ما علاقه مندیم که او را نگه داریم چون او بهترین بازیکنمان در دو سال اخیر بوده است.

آیا رئال مادرید در حال آماده کردن رقم مناسبی برای این بازیکن است؟

من نمیخواهم در این مورد وارد شوم. بخاطر اینکه اینجا جایش نیست و فکر میکنم که این ربطی هم به شما ندارد !

شما امشب جشن تولد خواهید داشت ؟

بله باید داشته باشم. در رستوران مورد علاقه ام.

۰ Comments