جایگزین مسیر

مصاحبه لوییس فن خال پس از بازی با نیوکاسل

by | مرداد , ۳۱ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – مصاحبه لوییس فن خال با BT Sport پس از پایان بازی امروز یونایتد : 

لویی نظرت در مورد بازی چه بود ؟

فکر میکنم ما باید از عملکردمان راضی باشیم ولی از نتیجه خیر. موقعیتهای بسیار زیادی خلق کردیم ولی {در گلزنی} بدشانس بودیم.

شما موقعیت های عالی زیادی داشتید از جمله موقعیتهایی که اسمالینگ و چیچاریتو از دست دادند. فکر نمیکنید که کیفیت لازم را درون محوطه حریف ندارید ؟

وقتی در شلوغی محوطه جریمه توپ به شما میرسد برای گل زدن نیاز به شانس دارید این فقط مربوط به کیفیت نمیشود که شما از آن حرف میزنید. فکر میکنم کیفیت ما در نقاطی که از آنجا باید سانتر میکردیم پایین بود و تصمیمات درستی نمیگرفتیم. ولی با این وجود فکر میکنم بعنوان یک تیم فوق العاده بازی کردیم و تا آخر بازی جنگیدیم. دیدن چنین بازی ای برای تماشاگران لذتبخش است. پس من از سبک بازی مان راضیم تنها نتیجه بد بود.

نظرتان در مورد باستین شواین اشتایگر چه بود به نظر میرسید آمادگی کافی ندارد ؟

من قبلا گفته بودم او باید یک ساعت بازی کند ، در بازی های قبل مایکل کریک یک ساعت بازی میکرد و سپس شواین اشتایگر جایش را گرفت من باید آمادگی هر دوی آنها را در نظر داشته باشم. کریک فصل پیش بازیهای زیادی را بخاطر مصدومیت از دست میداد اکنون {که کمتر بازی میکند} دیگر مصدوم نمیشود و این بسیار به نفع تیم است. همین قضیه در مورد باستین شواین اشتایگر هم صدق میکند.

نظرتان در مورد انتقاداتی که هفته اخیر به دلیل نقل و انتقالات از باشگاه میشد چیست ؟

من قبلا در این مورد توضیح داده ام لازم نمیبینم بار دیگر توضیح بدهم.

آیا در انتقال دخیا به مسائل بزرگی برخورده اید ؟

نه ، من نمیتوانم چیزی در این مورد بگویم زیرا این یک پروسه است و شما هرگز نمیدانید! این همیشه برای سرمربی ها سخت است من باید از منافع باشگاه محافظت کنم باید از بازیکن محافظت کنم باید از تیم و کل افراد تشکیلاتم محافظت کنم بنابرین نمیتوانم چیز زیادی بگویم ولی شما هرچه میخواهید میتوانید بگویید و هیچکس از شما بخاطر حرفهایتان انتقادی نمیکند این تفاوت ما با هم است.

۰ Comments