جایگزین مسیر

مصاحبه مفصل پل پوگبا با تیم لوئیس ؛ من بدترین فوتبالیست جهان هستم!

by | تیر , ۹ , ۱۳۹۶

مصاحبه مفصل پل پوگبا با تیم لوئیس

پایگاه هواداران منچستریونایتد-دیشب بود که مصاحبه ای طولانی از پل پوگبا بر روی توئیتر قرار گرفت پایگاه هواداران این مصاحبه را که پس از فینال استکهلم و در فضایی جدی با وی انجام شده است را به صورت اختصاصی و  در دو بخش تقدیم شما عزیزان خواهد کرد:

 

تبریک میگم امروز باید بابت قهرمانی حالتان خوب باشد

خوبی (تیم لوئیس)؟ نه! من همیشه حس و حال خوبی دارم،تو هم باید همینطور باشی چیزهای زیادی در زندگی وجود دارد که شما را ناراحت می کند، اما  باید خوشحال باشید.

مورینیو پس از بازی گفت که در مقاطعی از فصل  بخاطر حرف های مردم  احساس می کرده است که تیمش  بدترین تیم جهان هست و خود او بدترین مربی جهان ،آیا احساس میکنید مردم درباره عملکرد شما قضاوت اشتباه کرده اند؟

ما بدترین تیم جهان هستیم؟ بله! اما ما سه جام برده ایم!
[می خندد] مردم می توانند چیزی را که می خواهند بگویند آیا ما بدترین هستیم؟ خوب مشکلی نیست،قبول میکنم که ما خوب بازی نکردیم، ما این کار را انجام ندادیم،بله ما این کار را انجام ندادیم،اما میدانم چه کارهایی را انجام داده ایم ما سه جام برده ایم و این تنها چیزی هست که مهم است .شما می توانید بهترین تیم فوتبال در جهان باشید، می توانید فوتبال شگفت انگیزی بازی کنید و هیچ جامی بدست نیاورید و چه کسی آنها را به یاد می آورد؟…. هیچ کس،درست است؟

آیا تو احساس میکنی که بدترین بازیکن جهان هستی؟

؟بله، حتما، بدترین بازیکن جهان، که سه کاپ را به دست می آورد! بله، این خوب است. خوب، من آن را می پذیرم.
کمتر از حد انتظار،پرداخت بیش از حد پول ،خرج بیش از حد(کنایه به خریدش به عنوان گران ترین بازیکن جهان) شما رسانه ها هرچه میخوایید بگویید در حالی که این پسر در تعطیلات از مدال ها و جام هایش لذت خواهد برد و خوب من فصل بعد به لیگ قهرمانان اروپا میروم!

و تو الان خوش شانس هستی؟

من بدترین بازیکن  خوش شانس جهان هستم – قبول میکنم، بله بله.

شخصا، چگونه عملکرد خود را در فصل گذشته ارزیابی می کنید؟

ما همیشه می توانیم بهتر شویم و بیشتر یاد بگیریم. این اولین فصل با منچستر یونایتد بود
ما مربی را تغییر دادیم ،ما همه چیز تغییر دادیم و این  همه چیز متفاوت کرده بود. من با قیمت زیادی وارد باشگاه شدم، بنابراین مردم مرا با قیمتم قضاوت می کنند، من آن را می دانم .خوب یا بد….اما من می دانم که چه می توانم انجام دهم، اگر من یک بازی بد انجام می دهم، می دانم که بازی بدی انجام دادم. و اگر یک بازی خوب انجام می دهم، می دانم که بازی خوبی انجام داده ام.بنابراین من به کسی نیاز ندارم که به من بگوید که آیا من خوب یا بد بوده ام – چون من آن را می دانم.اما آنها [روزنامه ها] مجبورند روزنامه هایشان را بفروشند پس باید صحبت کنند. و برای فروش بیشتر آنها می خواهند که درباره من صحبت کنند

چه حسی دارد که به یک شخص بگویند گران ترین بازیکن جهان؟ آیا به این عنوان افتخار میکنی؟ ایا این عنوان فشاری به تو تحمیل میکند؟

بعد از یک هفته من این قیمت را فراموش کردم این مردم هستند که به من یادآوری کردند. از آنجا که در پایان زندگی و پس از مرگ گران ترین بازیکن و ارزان ترین بازیکن همه را در یک قبر قرار میدهند (هیچ کس در قبر با خود چیزی نمیبرد). بنابراین من حتی در موردش فکر هم نمی کنم. 

تو چند هفته وحشتناک داشتی پدرت پس از یک جنگ طولانی با سرطان فوت کرد و سپس در منچستر بمب گذاری شد چطور با این اتفاقات کنار می آیید؟

هنگامی که کسی را که دوست دارید از دست می دهید، به همان شیوه فکر نمی کنید و به همین دلیل است که می گویم من از زندگی لذت می برم، زیرا خیلی سریع از دست میرود. یادم می آید زمانی که با پدرم صحبت می کردم و حالا او پیشم نیست. پدرم یک مرد بسیار قوی بود، خیلی خسته و ناتوان از بیماری بود، اما جنگید، اما در سن او آسان نبود،نه آسان نبود ، او یک مرد بسیار خوب بود، پدر بسیار خوبی بود و من افتخار می کنم که پسرش هستم او یکی از جالب ترین مردها بود خیلی خوش اخلاق بود هر زمان که با او بودی، می خندید،خیلی باهوش بود، شما باید چیزهای شاد را به یاد داشته باشید

پدر شما در بیشتر سال گذشته بیمار بود. آیا در هنگام بازی در هر هفته سخت بود که احساساتتان را مدیریت کنید؟

بله، فوتبال فقط در زمین نیست. بنابراین شما باید درباره افکاری که در سر دارید مقاوم باشید و زمانی که زمین را ترک کنید، سعی کنید آن را خاموش کنید. این آسان نیست، اما پدر من هرگز اجازه نداد غمگین باشم و بر فوتبال تمرکز نکنم. او همیشه به من گفت که هیچ عذر و بهانه ای وجود ندارد. شما برای آنچه که می خواهید، مبارزه می کنید. “

به عنوان یک مسلمان که در منچستر زندگی می کند، پیامی برای افرادی که در این شهر زندگی می کنند، دارید؟

“این یک لحظه بسیار دشوار است، اما شما نمی توانید خودرا ببازید نمی توانیم اجازه دهیم این ناراحتی در سر ما بمانند – ما باید برای آن مبارزه کنیم. اتفاقات غم انگیز در زندگی اتفاق می افتد، اما شما نمی توانید زندگی را متوقف کنید. شما نمی توانید یک انسان را به قتل برسانید، یک انسان … این چیزی دیوانه وار است بنابراین من نمی خواهم اسم مذهب را بر روی این بگذارم. این اسلام نیست و همه می دانند که من تنها کسی نیستم که می گویم. “

 

۰ Comments