جایگزین مسیر

مصاحبه والنسیا درباره مرحله بعد لیگ قهرمانان

by | آذر , ۲۷ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایرانآنتونیا والنسیا بال یونایتد از اینکه به مرحله بعد لیگ قهرمانان صعود کرده اند بسیار خوشحال است و می گوید در مرحله بعد نیز قرعه خوبی به ما خورده است و باید از این فرصت خوب استفاده کنیم.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

بازیکن خوب این فصل یونایتد می گوید پس از بازی های خوبی که در لیگ قهرمانان در مقابل سوسیداد لورکوزن و شاختار انجام داده اند بسیار خوشحال است و آنتونیو عقیده دارد می توانیم تا مراحل بعد لیگ قهرمانان نیز صعود کنیم یونایتد در مرحله بعد لیگ قهرمانان به مصاف المپیاکوس یونان می روند که ابتدا باید به یونان سفر کنند و در تاریخ 19 مارس در ورزشگاه 75000 هزار نفری اولدترافورد میزبان این تیم می باشند.

والنسیا بعد از قرعه کشی مرحله بعد لیگ قهرمانان در روز دوشنبه با مصاحبه با ManUtd گفت:اگر ما در این بازی خوب نتیجه بگیریم و در این بازی  برنده شویم می توانیم تا مراحل بعد لیگ قهرمانان نیزصعود کنیم این در حالی است که بازی برگشت نیز در اولدترافورد می باشد و این می تواند برای ما بسیار خوب باشد.

ما در این فصل بازی های بسیار خوبی را در لیگ قهرمانان انجام داده ایم ما با صدرنشینی در این گروه کار بسیار خوبی را انجام دادیم اکنون منتظر مرحله دوم این رقابت ها هستیم.

والنسیا در این جام دو گل نیز برای یونایتد به ثمر رسانده است او در بازی برابر لورکوزن هم در خانه هم در ورزشگاه تیم آلمانی برای یونایتد گل به ثمر رسانده است.اما در دو بازی رفت و برگشت در برابر این تیم آلمانی منچستر یونایتد بهترین نتیجه ممکن را به دست آورد و والنسیا منتظر بازی برابر المپیاکوس می باشد.

هنگامی که در مرحله حذفی لیگ قهرمانان بازی می کنید هیچ تیم آسانی حضور ندارد همه تیم ها از آمادگی خوبی برخوردار هستند اما این کار را سخت می کند ولی ما خود را برای مرحله یک چهارم نهایی آماده می کنیم.

۰ Comments