جایگزین مسیر

مصاحبه پس از بازی لوییس فن خال: همگی مایوس هستیم

by | اردیبهشت , ۱۲ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – شیاطین سرخ برای سومین بازی پیاپی در گلزنی ناموفق بودند و یک ضربه آزاد شانسی از کریس برانت کافی بود تا مردان تونی پولیس به پیروزی برسند. این شکست یونایتد را در رتبه چهارم و 4 امتیاز بالاتر از لیورپول قرار داد و سه دیدار برابر کریستال پالاس، آرسنال و هال سیتی آخرین بازیهای آنها در این فصل خواهد بود.

فن خال در مصاحبه پس از بازی با Sky Sports  گفت :

ما از پیش میدانستیم که آنها اتوبوس پارک خواهند کرد، بنابرین باید با آن مقابله میکردیم.

فکر میکنم نیمه اول موقعیت های زیادی خلق نکردیم اما نیمه دوم به اندازه کافی موقعیت برای گلزنی داشتیم. شما باید تموم کنید (ضربه آخر رو درست بزنید)

این سومین باخت پیاپی بود، باید فکری برای آن بکنیم. خیلی سخت است زیرا شما تمام بازی در حال حمله کردن هستید و وقتی نمیتوانید گلزنی کنید این بسیار ناامید کننده است.

خبرنگار اسکای اسپورتس گفت : 26 موقعیت و 80 درصد مالکیت داشتید ، چرا نمیتوانید گلزنی کنید ؟ فن خال پاسخ داد:

بخاطر بازی دفاعی وستبروم و همچنین یک دروازه بان فوق العاده! تموم کنندگی ما به اندازه کافی خوب نبود. شما میتوانید حرفهای زیادی بزنید ولی من تیمی را دیدم که تا لحظه آخر بازی میجنگد و 90 دقیقه حمله میکند با این حال تنها یک ضربه آزاد کافیست تا ما را شکست دهید!

در پاسخ به این سوال که منچستریونایتد چگونه میتواند دوباره به شرایط خوبش بازگردد ؟ فن خال گفت:

تنها با صحبت کردن. بازیکنانم الان بسیار مایوس هستند البته سرمربی هم مایوس است. ما باید ارزیابی کنیم که در چه کارهایی خوب هستیم، در چه کارهایی ضعف داریم، چه چیزهایی را باید بهتر کنیم و اینکه حریف هفته بعدمان به چه شکلی مقابلمان بازی خواهد کرد. ما میتوانیم بخوبی فوتبال بازی کنیم همانطور که این هفته هم آنرا نشان دادیم، ولی فقط بدشانس بودیم.

 

۰ Comments