جایگزین مسیر

مصاحبه کامل فن خال: اکنون برای قهرمانی می جنگیم!

by | شهریور , ۲۹ , ۱۳۹۴

پایگاه هوادارن منچستریونایتد در ایران- لوییس فن خال در مصاحبه با سایت باشگاه و اسکای اسپورتس از ورود جدی یونایتد به رقابت برای قهرمانی می گوید.

فن خال در خصوص رفتن به رتبه دوم گفت:

این یک نتیجه فوق العاده است و فکر کنم الان اعلام کردیم که برای کسب قهرمانی رقابت می کنیم.

در خصوص نمایش تیم:

ما در مقابل سوانزی و پی اس وی جلو بودیم ولی در نهایت شکست خوردیم. اما این باری را بهتر کنترل کردیم و بازی را کشتیم. بعد از بازی در لیگ قهرمانان بازیکنان ما خسته بودند و این را در ۱۵ دقیقه آخر می توانستید ببینید. اما من نحوه بازیمان را دوست داشتیم چرا که ما در نیمه دوم بازی را برای ۳۰ دقیقه کنترل کردیم البته ۱۵ دقیقه آخر سخت شد.

در خصوص نمایش مارسیال و آینده او :

او همواره برای اکثر بازیکنان در نوک حمله یک هدف است و من این را خیلی دوست دارم. هم چنین او همواره در پشت {توپ} است و من این را هم دوست دارم. اما او در پست حمله است و توپ را نگه می دارد و برای همین خیلی برای ما بازیکن مهمی است. شما نمی توایند بگویید او از برنامه اش جلوتر است. او استعدادش را دارد اما لیگ برتر ریتم بالایی دارد و دفاعها بسیار فیزیکی هستند. البته او هم بازیکن قوی ای است. ما شاید باید در انتظار تطابق بیشتری از او در مقایسه با آنچه انتظار داشتم باشیم. اما شما هیچ گاه نمی دانید و تاکنون تنها سه بازی داشته است.

در خصوص این که گل سوم بعد از ۴۴ پاس به ثمر رسید:

این فلسفه ماست. ما فقط کنترل توپ را به دست نمی گیریم تا بازی را کنترل کنیم بلکه باید موقعیت سازی هم انجام دهیم. این چیزی که انجام دادیم مثالی بسیار خوب از فلسفه ما استولی تایید بر این هم هست که در مسیر درستی هستیم.

در خصوص رقابت برای قهرمانی فن خال اضافه کرد:

چیزی که من همیشه می گویم این است که ما باید پیشرفت کنیم. تیم باید پیشرفت کند. ما فصل پیش چهارم شدیم حالا اگر پیشرفت کنیم شاید بتوانیم سوم شویم. ولی ما فصل پیش به قدر کافی به قهرمان شدن نزدیک بودیم. من قبلا هم گفته ام ما فضل پیش خیلی نزدیک بودیم. وقتی بازی فصل پیش در خارج از خانه در مقابل چلسی را به یاد می آورید {خیلی جالبه… این بار چندمه که راجع به این بازی حرف میزنه تو مصاحبه هاش. خیلی ذهنش درگیر اون بازیه هنوز…} ما خیلی نزدیک بودیم اما در زمان مناسب گل به ثمر نرساندیم. گل زدن مهمترین نکته اس، شما همین امروز این را دیدید. ساوثهمپتون می توانست تا دقیقه ۱۵ دو گل زده باشد و ۲-۰ جلو باشد. اما این کار را انجام ندادند و ما گل زدیم. بعد از آن ما تیم برتر بودیم.

چرا والنسیا به جای دارمیان به بازی آمد؟

آن یک تعویض تاکتیکی بود چرا که تادیچ فضای زیادی داشت و برای ما خیلی خطرناک بود. من می خواستم این خطر را با والنسیا مرتفع کنم و فکر کنم او به خوبی این کار را انجام داد.

ستایش دخیا و سیوش در مقابل فونته:

او دروازه بان است و باید این کارها را انجام دهد. سرخیو رومرو هم چند بازی ما را نجات داد. الان داوید این کار را با دفع ضربه سر فونته انجام داد. این عالی بود. برای همین از این که با ما مانده است خیلی خوشحالیم.

آیا یونایتد می تواند قهرمان شود؟

البته! ما همواره برای آن تلاش خواهیم کرد. ما فصل پیش هم همین کار را کردیم. از یک تیم در دوران گذار نمی توان انتظار قهرمانی داشت اما هنگامی که به قهرمانی نزدیک شویم،باید آن را به چنگ آوریم.

 

۰ Comments