جایگزین مسیر

مصاحبه ی مویس پیش از بازی با سرزو اوساکا

by | مرداد , ۳ , ۱۳۹۲

سرمربی اسکاتلندی شیاطین سرخ در کنفرانس خبری پیش از دیدار دوستانه ی تیمش برابر سزرو اوساکا تایید کرد که رابین ون پرسی از سلامتی کامل برخوردار است و برای بازی کردن در روز جمعه مشکلی ندارد . وی همچنین تمایل زیادی از دادن اطلاعات زیاد در مورد نقل و انتقالات منچستر یونایتد از خود بروز نداد.

.

.

.
پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران – سر مربی منچستر یونایتد ، دیوید مویس، اعلام کرد که مذاکرات با باشگاه بارسلونا بر سر سسک فابرگاس در حال پیشرفت است وهمچنان ادامه دارد.

دیوید مویس که در طول هفته ی اخیر بسیار رک و راست اعلام کرده بود که به خرید سسک فابرگاس علاقه دارد، امروز تمایلی به دادن اطلاعات بیشتر نداشت و تنها به خبرنگاران گفت :
” مذاکرات همچنان ادامه دارد”

مویس همچنین در مورد شرایط رابین ون پرسی که در دیدار قبلی تیم برابر یوکوهاما به دلیل مصدومیت تعویض شده بود اعلام کرد مصدومیت وی به ان شدتی نیست که ابتدا تصور می کردند .

“رابین تا شب بعد از بازی با احتیاط عمل می کرد ولی من انتظار دارم که او و ولبک هر دو در بازی جمعه شب حاضر باشند.”

“مایکل کریک نیز مصدومیتی از ناحیه کشاله ی ران داشته است که وضعیت وی بهتر شده است ولی در بازی فردا حضور نخواهد داشت. او باید تا اخر هفته (شنبه – یکشنبه) به تمرینات خود ادامه دهد.”

دیوید مویس همچنین تایید کرد که نمانیا ویدیچ ، نانی و والنسیا  که در انگلیس به سر می برند در حال به دست اوردن سلامتی کامل خود می باشند و این در حالی است که مویس انتظار دارد وین رونی در بازی برابر AIK اتن در استکهلم در دسترس باشد.

” روز گذشته یک بازی تمرینی در کارینگتون برگزار شد که ویدا ، والنسیا و نانی هر سه توانستند دقایقی به میدان بروند.”

” وین رونی کم کم دویدن را اغاز کرده است و در سطحی قرار دارد که پیش بینی کرده بودیم . طی هفته ی اینده وضعیت وی بهتر نیز خواهد شد.”

 

مویس همچنین به تمجید از دو ستاره ی جوان تیمش ، جس لینگارد و عدنان جانیوزاج ، که توانسته اند به خوبی استعداد های خود را نشان بدهند پرداخت.

“هر دوی انها به خوبی  خود را با تیم وفق داده اند و عالی کار کرده اند و توانسته اند سهمی در تیم داشته باشند. این یک سنت در یونایتد است که بازیکنان جوان را وارد تیم کنید و هر دوی انها اکنون وارد سیستم شده اند”

“خوشبختانه در فصل بعد ما میتوانیم هر دوی انها را مدتی به کار بگیریم ولی هر دوی انها باید به تلاش خود ادامه دهند و کیفیت خود را بالا ببرند و به درخشیدن در تمرینات و بازی ها ادامه دهند”

سرمربی شیاطین سرخ معتقد است که رطوبت موجود در اسیای شرقی بر بازی های این تیم اثر گذاشته است و به شکست خوردن این تیم کمک کرده است ولی امیدوار است  که نتیجه ی خوبی از این بازی ها در اغاز فصل جدید بگیرد.

” هوا بسیار گرم است و این برای بازیکنان ما که اصلا در چنین شرایطی تمرین و بازی نکرده اند بسیار سخت است. ”

“من امیدوارم وقتی به خانه برگشتیم از بازی کردن در این شرایط سود کافی را برده باشیم. من فکر میکنم که فردا ما باید از تمامی بازیکنانمان استفاده کنیم تا مطمئن شویم که انها شرایط جسمانی خوبی دارند و دارای اضافه وزن نیستند. من مطمئن هستم که هوا بسیار گرم خواهد بود.”

۰ Comments