جایگزین مسیر

مصدومیت دنی ولبک به نظر جدی نمی رسد

by | دی , ۳ , ۱۳۹۲

دنی ولبک با بهبود یافتن از مصدومیت زانوی خود در آستانه بازی حساس یونایتد در لیگ برتر برابر هال سیتی به تمرینات برگشت.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – در دیدار برابر وستهام, در روز شنبه, مهاجم انگلیسی یونایتد در ابتدای نیمه دوم به دلیل مصدومیت زانو تعویض شد. هواداران به دلیل اینکه مصدومیت ولبز از ناحیه زانو بوده است ناحیه ای که ولبز به دلیل مصدومیت از این ناحیه بازی های یونایتد در ماه اکتبر و نوامبر را ازدست داده بود, نگران بدتر شدن مصدومیت قدیمی این بازیکن بودند.

با این حال در شرایطی که شیاطین سرخ 3 بازی مهم در طول هفته آینده لیگ برتر باید انجام دهند, مربی می گوید که این بازیکن 23 ساله در آستانه این بازی های سخت, با مصدومیت جدی مواجه نشده است.

مویز گفت: تنها ضربه ای به زانوی او خورده بود. من پس از بازی دقیق نمی دانستم چه اتفاقی افتاده است. او چند هفته قبل مصدومیت زانو داشت, اما این تنها ضربه ای به زانوی او بود. او با تیم تمرین کرد و ما امیدواریم وضعیت او خوب باشد. من از این مسئله نگران بودم که آیا این زانو همان زانویی است که برای او مشکل ایجاد کرده بود؟ اما این ضربه به کاسه زانوی او برخورد کرده بود. تنها مصدومیتی بود که به خاطر یک برخورد اتفاق افتاد, این ضربه مشکلی برای غضروف یا جای دیگری از زانوی او ایجاد نکرده است.

با مصدومیت یک ماهه رابین فان پرسی, مویز امیدوار است که دنی ولبک روند صعودی خود در بازی های اخیر را همچنان ادامه دهد و او دوباره به جمع گلزنان تیم برگردد.

او افزود: من فکر می کنم دنی واقعا بازیکن خوبی است و من از او می خواهم که مبدل به گلزنی بسیار خوب شود. او در سه بازی گذشته تیم 3 گل به ثمر رسانده است, به همین خاطر این آمار رکورد خوبی برای او است و او باید تلاش خود را انجام دهد تا سطح بازی خود را بالا ببرد.

مویز همچنین درباره وضعیت آمادگی ویدیچ نیز صحبت کرد: ویدا کاملا آماده است, او همچنین در هفته گذشته شدیدا سرما خورده بود و زمانی که به تیم برگشت نیز مصدومیت داشت, به همین خاطر ما تنها باید مراقب او باشیم, اما او اکنون در شرایط خوبی قرار دارد.

۰ Comments