جایگزین مسیر

مصدومیت رابین فان پرسی جدی نیست

by | مهر , ۱۹ , ۱۳۹۲

ستاره باشگاه منچستریونایتد احتمال دارد دو بازی تیم ملی هلند برابر مجارستان و ترکیه از چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی را ازدست بدهد اما به بازی منچستریونایتد برابر ساوتهمپتون خواهد رسید.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – رابین فان پرسی احتمالا دو بازی آخر تیم ملی هلند در رقابت های مقدماتی جام جهانی را به دلیل مصدومیت انگشت پا ازست می دهد.

مصدومیت فان پرسی به آن اندازه که اول انتظار می رفت جدی نیست زیرا برخی فکر می کردند انگشت پای این بازیکن 30 ساله شکسته است, اما نتایج اسکن پای فان پرسی نشان داد که اینطور نیست. او باید برای بازی بعدی یونایتد در لیگ برتر آمادگی خود را بازیابد.

رابین فان پرسی در بازی منچستریونایتد در لیگ قهرمانان برابر شاختار دچار این مصدومیت شد. اما با وجود مصدومیت جزئی او در بازی برابر ساندرلند روز شنبه هفته گذشته به میدان رفت. به احتمال زیاد بازی رابین در این بازی منجر به بدتر شدن مصدومیت او شده است, اما این مسئله خطر جدی برای تیم ملی هلند نیست که جواز صعود به دور بعد جام جهانی در برزیل را کسب کرده است.

رابین فان پرسی درباره مصدومیت خود به خبرنگاران گفت: ضربه شدیدی به انگشت پای من خورد و من واقعا فکر می کردم, انگشتم شکسته است, اما خوشبختانه نتایج اسکن نشان داد که اینطور نیست.

“من روز شنبه(در پیروزی 2-1 شیاطین برابر ساندرلند) بازی کردم اما مصدومیتم بهتر نشد.”

این مهاجم باتجربه در تمرین هفته جاری هلند شرکت نداشت تا مصدومیت انگشت پای او بیشتر نشود اما انتظار می رود او زودتر از موقع برای بازی تیم ملی هلند برابر ترکیه و بازی بعدی یونایتد برابر ساوتهمپتون در لیگ آماده شود.

طی آخرین اخباری که تلوزیون ملی هلند اعلام کرده است رابین فان پرسی هنوز در اردوی تیم ملی باقی خواهد ماند, اگرچه معلوم نیست او بتواند در بازی روز جمعه به میدان برود. او از روز پنجشنبه تمرینات خود را شروع کرده است. اگرچه خود رابین امیدی ندارد که به موقع برای بازی تیم ملی برابر هلند آمادگی کامل خود را بدست آورد اما فان گال گفته است که او به همراه تیم برای بازی سه شنبه شب برابر ترکیه به استانبول سفر خواهد کرد.

۰ Comments