جایگزین مسیر

مصدومیت والنسیا جدی نیست

by | مهر , ۷ , ۱۳۹۱

سرالکس فرگوسن فاش کرد که مصدومیت مچ پای آنتونیو والنسیا جدی نیست و ابراز امیدواری کرد که کریس اسمالینگ بعد از وقفه کوتاه بازی های ملی ، به تیم بازگردد.

بعد از اینکه نمانیا ویدیچ به دلیل مصدومیت دو ماه خانه نشین شد اما حداقل نمایش خوب اسکات ووتن و مایکل کین مقابل نیوکاسل یک اتفاق خوب در باشگاه بود و حالا ووتن جایگاهش را برای بازی شنبه برابر تاتنهام در ترکیب تیم تضمین کرده.

والنسیا پس از اینکه در بازی با لیورپول مصدوم شد ، حضورش در بازی فردا در ابهام است.

سرالکس گفت :” وضیعیت آنتونیو والنسیا مبهم است، او قبل از اینکه به محوطه جریمه برسد با دنیل اگر و گلن جانسن برخورد کرد و آسیب دید اما به بازی ادامه داد و در آن صحنه مچ پایش آسیب دید اما اگر او برای بازی فردا آماده نباشد ، برای بازی سه شنبه آماده خواهد شد.”

“ما در این هفته یک خبر بد دیگر هم داشتیم و آن مصدومیت نمانیا بود . ما در حال حاظر یک وضعیت وحشتناک را با مدافعان داریم سپری میکنیم . خوشبختانه ما سه بازی دیگر را با این وضعیت ادامه میدهیم و بعد از آن بازی های ملی فرا میرسد.”

“تا آن زمان کریس اسمالیگ باید برگشته باشد.چهارشنبه شب خیلی جالب بود ، ما به دوتا از بازیکنان جوانمان بازی دادیم و آنها خیلی خوب بازی کردند . ما احتمالا از آنها کمی استفاده خواهیم کرد مخصوصا از اسکات ووتن که کمی از مایکل کین بزرگتر است.اسکات بازی را خوب می خواند و خیلی خوب پاس میدهد و در شرایطی که او را در مقابل بازیکنان با تجربه ای قرار دادیم ، خیلی خوب کار کرد.این یک امتیاز برای ما است و او در بازی فردا حضور خواهد داشت.”

درن فلتچر میتواند فردا بازی را از روی نیمکت دنبال کند و در ادامه روند بازگشتش در بازی سه شنبه دوباره بازی کند.

رییس تایید کرد : “درن فردا در ترکیب خواهد بود ، قطعا او در بازی چهارشنبه شب خیلی خوب بازی کرد و این اولین بازی او بعد از 10 ماه غیبت بود ، من فکر نمیکنم که او از ابتدا بازی را شروع کند اما او بر روی نیمکت خواهد بود و در بازی سه شنبه مقابل کلوژ بازی خواهد کرد.”

“این یک فرصت ایده آل برای او خواهد بود ، چیز دیگری در مورد درن که خیلی عالی بود ، اشتیاق و هیجان او بود. او نقش عمده ای در پیروزی ما داشت و در پستی بازی کرد که ما قبلا از او در آنجا استفاده نمی کردیم.درن همیشه در خط هافبک بازی میکرد اما در بازی گذشته کمی عقب تر رفته بود و جلوی دو مدافع مرکزی بازی میکرد و عالی کار کرد.”

۰ Comments