جایگزین مسیر

مصدومیت 5 هفته ای دنی ولبک

by | آبان , ۲۵ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران منچستر یونایتد درتلاش است هرچه زودتر عمل جراحی را روی زانوی دنی ولبک انجام بگیرد و بعد از این عمل دنی ولبک به مدت 5 هفته خانه نشین می شود.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

به گفته باشگاه منچستر یونایتد دنی ولبک مهاجم این تیم بعد از عمل روز زانوی خود باید به مدت 5 هفته دور از میادین باشد.

این در حالی است که مهاجم یونایتد در میانه اکتبر دچار این مصدومیت شده است و به خاطر بازی های باقی مانده تیم قبل از شروع بازی های ملی پزشکان تیم اجازه تمرین او با تیم را داده بودند ولی با مصدویت جدی که ولبک دچار آن شده است پزشکان تیم او را 5 هفته معاف از تمرین و بازی کرده اند.

این مهاجک 22 ساله که در 6 بازی این فصل یونایتد به میدان رفته است 2 گل نیز به ثمر رسانده است و این در حالی است که ولبک قبل از این مصدومیت 2 بار نیز عمل روی زانوی خود داشته است.

پزشکان تصمیم گرفتند برای اینکه دنی ولبک جوان است و مصدومیت بیشتری او را اذیت نکند به او مدت بیشتری برای استراحت بدهند تا به طور کامل مداوا شود و دنی ولبک امیدوار است پس از اینکه عمل موفقیت آمیزی روی زانوی خود انجام داد و استراحت کند به محض برگشت به باشگاه کمک های بسیاری را به منچستر یونایتد برای کسب موفقیت انجام دهد.

دیوید مویس سرمربی منچستر یونایتد یک مشکل دیگر نیز دارد و آن هم مصدمیت کریک که از ناحیه پا دچار آن مشکل شده است و او را تا کریسمس در اختیار نخواهد داشت و رابین ون پرسی نیز از اردوی هلند به دلیل مصدومیت جدا شده است و مشکل مویس را دوچندان می کند.

و مشکل دیگر مویس عمل جراحی روی دست فلینی که او را نیز هم به مدت 10 11 هفته دور از میادین نگه می دارد و این مصدومیت های پی در پی می تواند در ادامه کار دیوید مویس را نگران کند زیرا او بازی های مهم دیگری در هفته های بعد خواهد داشت.

در این زمان دیوید مویس یک بازی سخت در وایت هارت لین و یک بازی در خانه مقابل شاگردان سابق خود اورتون دارد و در یک رقابت سخت دیگر مویس باید 2 دیدار سرنوشت ساز دیگر نیز در لیگ قهرمانان انجام دهد در اولدترافورد مقابل شاختار و یک دیدار نیز دور از خانه مقابل لورکوزن قرار می گیرد.

۰ Comments