جایگزین مسیر

معاوضه هررا و شگیری :لطفا شوخی نکنید

by | آذر , ۴ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران :

متن زیر برگرفته از سایت HITC نوشته Vincent Ralph می باشد :

3

هافبک منچستر یونایتد آندر هررا دوباره برای خروج از این باشگاه این بار به بایرن مونیخ لینک شده است.

JS46194262

بعد از اینکه منچستر یونایتد با اخبار مضحک معاوضه هررا و شگیری لینک شده است ممکن است شما این اخبار عجیب را بی اهمیت بشمارید اما واقعیت این است در بازار نقل و انتقالات همیشه گمانه زنی های وجود دارد اما این موضوع واقعا سخنی بی معنا در این برهه از زمان برای این دو بازیکن است.

چندین دلیل وجود دارد که این معاوضه بین هررا و شگیری رخ نخواهد داد که ما مهم ترین آن ها اشاره خواهیم کرد.

2

مصدومیت هررا :

آندر هررا اخیرا در بازی برابر وستهام دچار ترک خوردگی استخوان قفسه سینه شد و مجبور شد مدتی از میادین دور باشد.زمانی که او در برابر وست برومویچ بعد از یک بازی دوری به میدان رفت نشان داد که از ریکاوری خوبی برای مصدومیتش صورت نگرفته است و در نتیجه نیمه دوم بازی از زمین بیرون رفت.
با این حال هررا در چهار بازی اخیر مورد استفاده قرار نگرفته است ولی اینکه هر چهار بازی را روی نیمکت ذخیره ها گذرانده است این ذهینیت را ایجاد کرده است که فن خال به او اعتقادی ندارد.اما شاید بعد از اینکه از مصدومیت به طور کامل رهایی یابد در ترکیب قرار گیرد.
زمانی که او آماده و سرحال بود از بازیکنان کلیدی منچستر یونایتد به شمار می رفت و سرمربی نمی خواهد با بازی دادن زودتر از موعد سلامتی اش را به خطر بندازد.

هررا هافبک است :

طرفداران یونایتد سالیان دراز منتظر یه هافبک وسط با کیفیت در ترکیب خود بودند و گویا هررا همان شخصی است که انتظار می رفت و چه دلیلی هست که بخواهند او را به راحتی بفروشند؟
بازیکن سابق اتلتیکو پتانسیل فوق العاده ای دارد و اوایل فصل توانست خود را در ترکیب تیم جای بندازد و دو گل نیز به ثمر رساند.
وقتی آمار را نگاه می کنید متوجه بی اساس بودن شایعات خواهید شد.

او تازه به منچستر یونایتد پیوسته است :

صحبت از این است که بازیکنی تازه در تابستان به تیم پیوسته است چه طور می تواند تیم را ترک کند در حالی که منچستر یونایتد به بازیکنانش فرصت زیادی را میدهد نمونه اش اندرسون می باشد.ادعای اینکه هررا در اندیشه های فن خال جایی ندارد مسخره است.
در زمان کنونی هررا ثابت کرده است که خریدی هوشمندانه بوده است و جزئی از برنامه های فن خال می باشد.اما صبر چیزی است که در رسانه های بریتانیا کمیاب است و بعد از چند بازی غیبت او را در زمره خروجی ها قرار دادند به جای اینکه عملکرد ضعیف او را دلیل بر این امر ببیند.

چرا یونایتد به شگیری نیاز داشته باشد؟

داستان دیگر این معاوضه به اینجا میرسد که شگیری بازیکن گوشه هاست و فن خال زمانی که به الدترافورد رسید از گوشه ها کمتر استفاده نمود.
از طرفی با درنطر گرفتن عدنان یانوزای و آنتونیو والنسیا و همچنین نانی که قرضی در تیم سابقش بازی می کند و به نظر می رسد فصل بعد به یونایتد برخواهد گشت شگیری بازیکنی است که نیاز یونایتد نیست.آن ها نیاز به هافبک دارند…و آن ها یه بازیکن خوب در این پست دارند…بنابراین خیر…یونایتد به راحتی هررا را از دست نخواهد داد هر چند روزنامه ها برای خودشان خیال پردازی کنند.

5

t

نظر شما درباره معاوضه هررا و شگیر چیست؟دلیل شما برای قبول یا رد آن چیست؟

۰ Comments