جایگزین مسیر

مقایسه ریت بازیکنان منچستریونایتد و منچسترسیتی در بازی FIFA 17

by | شهریور , ۱۱ , ۱۳۹۵

مقایسه ریت بازیکنان منچستریونایتد و منچسترسیتی در بازی FIFA 17

پایگاه هواداران منچستریونایتد – به نقل از منچستر ایونینگ نیوز، آخرین ورژن بازی فیفا ۱۷ تا ماه آینده به بازار عرضه خواهد شد ، از این رو نگاهی خواهیم داشت به ریت بازیکنان منچستر یونایتد و منچستر سیتی و دیگر تیم ها که شامل آخرین تقل و انتقالات صورت گرفته نیز می باشد.

پل پوگبا برای هواداران منچستر یونایتد و جان استونز برای هواداران سیتی قابل توجه ترین بازیکنان هستند از این حیث که به تازگی به این دو تیم اضافه شدند.

دیوید دی خیا با ریت ۹۱ دارای بالاترین ریت می باشد، دروازه بان اسپانیایی بعد از خود زلاتان ابراهیموویچ با ریت ۹۰ و سرخیو آگوئرو را با ریت ۸۹ می بیند.

آنچه توجه  هواداران سیتی را به خود جلب می کند  ریت بیشتر ایبراهیموویچ به آگوئرو با ریت ۸۹ می باشد و البته ریت بیشتر مارکوس رشفورد با ریت ۷۶ درمقایسه با کلیچی ایهیناچو  با ریت ۷۴ نیز برای آن ها مورد توجه می باشد.

اما آنچه برای هواداران منچستر یونایتد تعجب بر انگیز است بیشتر بودن ریت کوین دی بروین نسبت به گران قیمت ترین بازیکن جهان یعنی پل پوگبا می باشد، یعنی ۸۸ در مقابل ۸۷ !

در ادامه نگاهی به ریت بازیکنان ترکیب اصلی سایر تیم های مدعی لیگ برتر نیز خواهیم داشت که توسط کمپانی EA SPORTS بر روی توئیتر قرار گرفته است.

چلسی

۱

لیورپول

۲

آرسنال

۳

تاتنهام هاتسپر

۴

لستر سیتی

۵

۰ Comments