جایگزین مسیر

مقایسه عملکرد تیم در سه فصل گذشته در همین مقطع

by | آذر , ۱۸ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران :

بالاخره منچستر پس از برد مقابل ساوتهمتون و بعد از بیش از چهل هفته در جمع سه تیم نخست لیگ برتر قرار گرفت ، چیزی که سال های سال برای هواداران یونایتد یک اتفاق بسیار عادی بوده است ، اما هواداران خیلی وقت بود همچین اتفاقی رو حس نکرده بودند ، به همین مناسبت سعی کردیم نگاهی داشته باشیم به آمار منچستر یونایتد در این فصل و دو فصل گذشته که یکی فاجعه بار بود و دیگری فوق العاده رویایی و دراماتیک .

در این فصل و بعد از انجام پانزده بازی یونایتد با کسب بیست و هشت امتیاز از چهل و پنج امتیاز ممکن در بعد از دو تیم چلسی و منچسترسیتی در رده سوم جدول قرار گرفته و این درحالی هست که فاصله  یونایتد با صدر جدول هشت امتیاز بیش تر نیست . اختلاف امتیازی که در فصل گذشته در همین مقطع با صدر جدول سیزده امتیاز بود .

اما یونایتد در آخرین فصل حضور الکس فرگوسن بر روی نیمکت این تیم شرایط به مراتب متفاوت تری داشتند ، در آن فصل یونایتد بعد از انجام پانزده بازی با دوازده پیروزی و سه شکست و فاصله سه امتیازی نسبت به تیم دوم جدول در صدر  بود ،  فصلی که در نهایت منجر به قهرمانی یونایتدی ها شد . در آخرین سال قهرمانی یونایتد در این مقطع خط حمله شیاطین سرخ با به ثمر رساندن 37 گل با اختلاف زیادی نسبت به سایر تیم ها بهترین خط حمله لیگ رو در اختیار داشت  ، این در حالی هست ، که در فصل گذشته بونایتد پس از انجام 15 بازی تنها 22 گل زده بود و با 19 گل خورده به هیچ وجه شرایط خوبی نداشت اما در این فصل با 26 گل زده و 17 گل خورده از هر نظر نسبت به سال گذشته در شرایط بهتری قرار گرفته ، اما چیزی که مشخص است یونایتد هنوز با روز های خوبش فاصله زیادی دارد ، روزهایی که بردهای پی در پی برای هواداران یونایتد چیزی شبیه یک عادت بود ، روزهایی که هیچ وقت برای رسیدن به جایگاه سوم جدول جشن گرفته نمی شد !

بهترین گلزنان یونایتد در این فصل بعد از انجام 15 بازی :

فن پرسی  6 گل زده

رونی 5 گل زده

خوان ماتا 4 گل زده

در فصل 2013-2014 :

رونی 8 گل زده

فن پرسی 6 گل زده

عدنان یانوزای 2 گل زده

در فصل 2012-2013 :

فن پرسی با 10 گل زده

رونی با 5 گل زده

هرناندز با 5 گل زده

35647717518063803031

۰ Comments