جایگزین مسیر

مقایسه فالکائو با سایر مهاجمین منچستر یونایتد

by | دی , ۲۵ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران:

فالکائو یکی از بازیکنان شیاطین سرخ است که شایعه ها به شدت و روز به روز نسبت به  او و آینده اش در باشگاه بیش تر و بیش تر می شود و هر لحظه به زمان تصمیم گیری او برای آینده اش نزدیک تر می شویم .

فالکائو که در آخرین روز از مهلت نقل و انتقالات به متجستر یونایتد ملحق شد با استقبال و حمایت شدید طرفداران نیز رو به رو شد . اما علی رغم این همه امید و تشویق و حمایت نسبت به او ، قبل از شروع مصدومیت های دوباره خود تنها موفق به زدن یک گل شد ، گلی که پیروزی تیمش را مقابل اورتون رقم زد .

اما پس از بازگشت قدرتمد خود از مصدومیت و زدن دو گل در ایام کریسمس به نظر می رسید که بالاخره در ترکیب یونایتد جای گرفته است و از این پس شاهد درخشش دوباره او خواهیم بود اما زمانی که فن خال نام او را حتی از فهرست 18 نفره خود مقابل ساوتهمپتون خط زد همه چیز به یک باره عوض شد . البته آمار فالکائو با توجه به بازی های کمی که به او رسیدهاست نسبت به سایر هم تیمی های خود به هیچ وجه بد نبوده است  .

falcao

آمار گلزنی این این بازیکن 29 ساله نسبت به سایر مهاجمین دیگر یونایتد چیزی را کم ندارد ، حتی در این زمینه با وجود مصدومیت های زیاد خود و دور بودن از شرایط آرمانی اش ، آمار بهتری را نسبت به فن پرسی داشته است ، آن هم در شرایطی که تقریبن کمتر از 1000 دقیقه نسبت به دو مهاجم اصلی تیمش بازی کرده است .

علاوه بر این آمار فالکائو در زمین بازی هم بسیار پرتلاش ظاهر شده است و حتی حداقل نسبت به فن پرسی در خلق موقعیت گل و پاس های کلیدی عملکردی به مراتب بهتر از او داشته است .

اما جدا از این آمار غیبت فالکائو در بازی با ساوتهمپتون شایعات مربوط به دائمی نشدن قراردادش با باشگاه را بسیار زیاد کزده است . البته بدون شک اگر او به روند گذشته و آرمانی خود برگردد فن خال به هیچ وجه حاظر به جدایی او نخواهد شد .

نظر شما چیست ؟

۰ Comments