جایگزین مسیر

مقصد بعدی دیوید بکهام کجاست ؟

by | آبان , ۳۰ , ۱۳۹۱

کاپیتان سابق تیم ملی انگلستان، تایید کرده است که هیچ برنامه ای برای بازنشستگی ندارد.

بنابراین، با توجه به این مسئله، Sports Mole به ارزیابی گزینه های در دسترس، پرداخته است که این هافبک 37 ساله پس از پنج سال بازی در ایالات متحده، ممکن است به آن تیم ها بپیوندد.

1_ لیگ استرالیا ( ملبورن هارت )

تیم استرالیایی ملبورن هارت، خواهان امضای قرارداد با بازیکن سابق منچستر یونایتد و وینگر سابق رئال مادرید، است. حتی اگر آن فقط برای 10 مسابقه باشد. در حالی که در استانداردهای فوتبال، آن جزء بزرگترین تیم ها نیست، اما جاذبه بکهام می تواند به ارتقای سطح این باشگاه – به طور مشابه آنچه که در ایالات متحده انجام شد – کمک کند. شیوه ی زندگی بکهام و خانواده اش، نیز می تواند با این انتقال هماهنگ شود.

2_ بازگشت به خانه؟ وست هام یونایتد، کوئینز پارک رنجرز

علی رغم اینکه یک او طرفدار منچستر یونایتد است، اما بکهام متولد لندن است. به احتمال زیاد، او مورد توجه تیم های لندنی مانند آرسنال، چلسی و تاتنهام نیست. با این حال، شانس به خدمت گرفتن بکهام می تواند دو تیم وست هام یونایتد و کوئینز پارک رنجرز را وسوسه کند. از نقطه نظر کوئینز پارک، پول نمی تواند یک مشکل باشد.ممکن است فراهم کردن این مقدار پول برای تیم لندنی آسان نباشد، اما تصور این که اگر دیوید بکهام، مشتاق انتقال به آپتون پارک باشد و در صورت تحقق آن، آنها را از زمین به آسمان خواهد برد. مطلبی که باقی می ماند این است که آیا دیوید بکهام علاقه مند به بازی در برابر یونایتد است ؟

3_ Bonjour بکهام – پاریس سن ژرمن

قبل از امضای قرارداد جدید بکهام با گلکسی، لئوناردو، مدیر پاریس سن ژرمن، بیان کرد که آرزوی این باشگاه، امضای قرارداد با بکهام است، که این در ماه ژانویه سال جاری، اتفاق افتاد، بنابراین باید فرض کنیم که هنوز شرایط این انتقال فراهم است. پول، برای مالکان باشگاه پاریسی، اصلاً مسئله ای نیست. آنها ” منچستر سیتی فرانسه ” هستند. همچنین، به عنوان یک دستمزد بالقوه، زندگی در پاریس برای بکهام، امکان یک سفر سریع را به انگلستان را فراهم میکند، هر زمان که او بخواهد آن را انجام دهد.

4_ انتقال به چین ؟

فوتبالیست های کمی بر روی این سیاره وجود دارد که در خاور دور، بیشتر از بکهام، محبوبیت داشته باشند.در حال حاضر، بیشترمالکان باشگاهها در چین، در تلاش برای ارتقای نام باشگاه خود، با استخدام تعدادی از بازیکنان هستند. دیدیه دروگبا و نیکلا آنلکا در حال حاضر، در لیگ چین بازی می کنند، اما به خدمت گرفتن بکهام، می تواند بزرگترین اتفاق در چین باشد. این که آیا چنین تحول چشمگیری برای این بازیکن و خانواده اش، در این مرحله در زندگی حرفه ای او، اتفاق خواهد افتاد یا نه؟
باید منتظر تصمیم خانواده ی بکهام ماند و دید چه اتفاقی خواهد افتاد؟

5_ رفتن به هیچ جا

فقط به خاطر اینکه بکهام در حال قطع رابطه ی خود با گلکسی است، این به آن معنا نیست که ایالات متحده ی آمریکا، دیگر شاهد حضور بکهام نیست. بکهام برای این مسئله معروف است که از شیوه ی زندگی در ایالات متحده لذت می برد و پس از لس آنجلس، دیگر کجا می تواند برود ؟ شاید نیویورک؟ تیم Red Bulls، در حال حاضر، تیری هانری را در خدمت خود دارد. شاید آن دو می توانند، برای چند ماه در یک تیم در کنار هم باشند.

Sports Mole می گوید: بحث هایی در مقابل همه از گزینه های بالا، وجود دارد. با این حال، در حال حاضر، احتمال بیشتری برای بازی در استرالیا یا ادامه ی بازی در ایالات متحده آمریکا، وجود دارد. شاید بکهام قبل از بازگشت به آمریکا و نیویورک و تصمیم برای یک انتخاب دیگر، به خاطر بازی های کمتر لیگ استرالیا، به آنجا برود.

۰ Comments