جایگزین مسیر

مقصد بعدی ماتیچ به احتمال زیاد یونایتد است

by | آبان , ۲۹ , ۱۳۹۲

گفته می شود منچستریونایتد در رقابت برای خرید هافبک بنفیکا, نمانیا ماتیچ از دیگر باشگاه ها پیشی گرفته است.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – گزارش شده است که منچستریونایتد برای خرید نمانیا ماتیچ در پنجره نقل و انتقالات زمستانی شانس بیشتری نسبت به دیگر باشگاه هایی که خواهان او هستند همانند رئال مادرید و چلسی دارد.

ماتیچ یکی از برترین بازیکنان تیمش در فصل جاری در رقابت های اروپایی بوده است, به گزارش روزنامه پرتغالی رکورد, مقصد احتمالی این بازیکن به احتمال زیاد الدترافورد خواهد بود.

این روزنامه مدعی است که سران منچستریونایتد برای خرید این بازیکن در طول تابستان تلاش کرده اند و اکنون نیز مویز قصد دارد در نزدیکترین فرصت دوباره برای خرید ماتیچ دست به کار شود.

قهرمان لیگ برتر به طور مرتب توسط استعدادیاب های خود بازی این بازیکن را زیر نظر گرفته است و به احتمال زیاد این بازیکن به جای سانتیاگو برنابئو به یونایتد ملحق خواهد شد.

ماتیچ بازیکن سابق چلسی است که در سال 2009 به این باشگاه لندنی پیوست اما چندی نگذشت که این بازیکن 25 ساله در ازای انتقال داوید لویز به چلسی به بنفیکا فروخته شد.

از زمانی که این بازیکن به لیسبون رفته است, با بازی های تحسین برانگیز خود, باعث شده است که مورینو تمایل به خرید او داشته باشد اما به نظر می رسد مربی چلسی این بازیکن را از دست خواهد داد چون او در آستانه امضای قرارداد با منچستریونایتد قرار دارد.

مویز باید برای خرید ماتیچ مبلغ گزافی را پرداخت کند, چون باشگاه بنفیکا در قرارداد این بازیکن رقم بند آزاد سازی او را  50 میلیون یورو تعیین کرده است.

۰ Comments