جایگزین مسیر

ملاقات فرگوسن و مورینیو ، مصدومیت دیماریا و زیر نظر گرفتن رافائل واران

by | بهمن , ۲۹ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

به نقل از روزنامه Le Parisien فرانسه ، سر الکس فرگوسن ملاقاتی با خوزه مورینیو در هتل Du Collectionneur پاریس داشته است تا در خصوص بازی امشب چلسی و پاریسن ژرمن با مورینیو صحبت کند. این دو تیم در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا امشب در ورزشگاه پارک د پرنس شهر پاریس مقابل یکدیگر قرار میگیرند.

علیرغم جدالهای زیادی که فرگی و مورینیو در زمان حضور فرگی در الدترافورد با یکدیگر داشتند اما گفته میشود این دو مربی با یکدیگر روابط بسیار نزدیکی دارند. سر الکس بخاطر حضور در یک نشست یوفا به پاریس سفر کرده است .

مصدومیت آنخل دیماریا شیاطین سرخ را نگران کرده است . بر اساس گزارشها این وینگر آرژانتینی در جریان گرم کردن در تمرینات امروز تیم در کارینگتون دچار مصدومیت شده است و پس از جلسه تمرین تحت مراقبت پزشکی قرار گرفته اکنون این نگرانی وجود دارد که مصدومیت ناحیه لگن دیماریا که او را از بازیهای دوران کریسمس دور نگه داشته بود مجدداً عود کرده باشد و او به بازی با سوانسی نرسد. غیبت احتمالی دیماریا و پیوستن او به فیل جونز و مایکل کریک دیگر مصدومان تیم ، میتواند فن خال را در چینش ترکیبش برای بازی بعدی به دردسر بیندازد. هرچند فن خال گفته است که  مصدومیت فن پرسی برطرف شده  و او مقابل سوانسی در ترکیب یونایتد حضور خواهد داشت.

یونایتد مدافع جوان رئال مادرید رافائل واران را زیر نظر دارد . علاوه بر یونایتد ، چلسی نیز خواهان این مدافع فرانسوی رئال است که به نظر در برنابئو خوشحال نمی آید. بنا بر گزارش دیلی میرور ، احتمال میرود رئال با یک پیشنهاد 25 میلیون یورویی با انتقال واران موافقت کند.

۰ Comments