جایگزین مسیر

منچستریونایتد به آدام لالانا احتیاج ندارد

by | اردیبهشت , ۱۱ , ۱۳۹۳

منچستریونایتد نیازی به رقابت با لیورپول برای جذب آدام لالانا ندارد.

پایگاه هوداران منچستریونایتد در ایران – بر اساس گزارشات، لالانا در انتخاب بین یونایتد و لیورپول، تمایل بیشتری برای رفتن به لیورپول دارد.

این منجر به عقب ماندن یونایتد برای پیروزی در رقابت با دشمن دیرینه اش در بازار نقل و انتقالات می شود، اما یونایتد به ستاره ی ساوتهمپتون احتیاجی ندارد.

درحالیکه هنوز سرمربی دائم مشخص نشده است و ضمانتی برای هیچ انتقالی وجود ندارد، اگر لالانا به یونایتد منتقل شود، پستی که او به صورت دائم باید به کار گرفته شود برای تیم اصلی مشکل بوجود می آورد.

لالانا در فاز هجومی تیمش بهترین فرم خود را داشته و به او اجازه داده شده است در جلوی خط هافبک آزادانه کار کند و خلاق باشد.

در حال حاضر یونایتد 2 بازیکن دارد که دقیقاً می توانند چنین نقشی ایفا کنند : شینجی کاگاوا و خوان ماتا.

در مورد کاگاوا، اشتیاقش به بازی مداوم، او را به گوش چپ کشاند، همانطور که خوان ماتا توسط مویس گهگاهی در این پست به کار گرفته شد.

بعد وین رونی را داریم. رونی یکی از بهترین مهاجمان اروپاست، او مجبور شد از پیشانی خط حمله به یک خط عقب تر بیاید، یعنی دقیقاً فضایی که لالانا خواستار بازی در آن خواهد بود.

خط هافبک یونایتد نیاز به یک بازیکن کامل، درست در میانه ی میدان دارد تا زمان را کنترل و مدیریت کند و تیم را به حرکت بیاندازد.

در این فصل بازیکنان زیادی در میانه ی زمین یونایتد به کار گرفته شدند، ولی منچستریونایتد نیازمند بازیکنانی مثل تونی کروس و مارکو رویس است، بازیکنانی که بتوانند به صورت پیوسته دفاع را به هافبک، و هافبک را به حمله متصل کنند.

یونایتد به هافبک خلاق دیگری احتیاج ندارد، چون در حال حاضر این بخش کامل است. آنچه لازم دارند یک هافبک است که بتواند توپ را سریع به گردش دربیاورد و به خط جلو برساند، یعنی به بازیکنانی که بتوانند ضربه ی نهایی را به حریف وارد کنند.

مربی آینده ی تیم تفکرات و عقاید خود را در مورد ترکیب خواهد داشت، ولی اگر او به دنبال بازیکن پست 10 می گردد مجبور نیست 25 میلیون یورو برای چنین بازیکنی بپردازد.

لیورپول در مورد به خدمت گرفتن لالانا جلوتر است، اما یونایتد در حال حاضر بازیکنانی دارد که بدون او هم از عهده ی کار برمی آیند.

آیا شما فکر می کنید یونایتد در تیمش به لالانا نیاز دارد ؟

۰ Comments