جایگزین مسیر

منچستریـونایـتد با فروش دخـیـا ضـرر خـواهـد کـرد

by | دی , ۲۲ , ۱۳۹۱

سر الکس فرگوسن با فروش دیوید دخیا اشتباه بزرگی را مرتکب خواهد شد.

دروازه بان اسپانیایی منچستر یونایتد از زمان انتقالش به اولدترافورد دوران خوبی را سپری نکرده است.او در تابستان سال 2011 در ازای 17 میلیون پوند از اتلتیکو مادرید خریداری شد.

به گفته ی آلن نیکسون از Daily Mirror، فرگوسن به دنبال قطع همکاری با این بازیکن در ماه ژانویه و آوردن یک دروازه بان کهنه کار است.

این یک حرکت اشتباه برای این باشگاه خواهد بود.

معمولا شیاطین سرخ انتظار دارند که یک بازیکن 20 ساله با تیم و لیگ جدید خود را وقف دهد و به عنوان یک محصول تلقی شود.

اگر این مطلب درست باشد، یونایتد او را در یک زمان اشتباه به خدمت گرفت. دخیا واقعا آماده ذهنی یا جسمی را برای ترک اتلتیکو مادرید و بازی در لیگ برتر نداشت.

متاسفانه، یونایتد پول زیادی برای خرید دخیا به اتلتیکو مادرید پرداخت و این معامله ی خیلی خوبی بود و آنان نتوانستند پیشنهاد یونایتد را نادیده بگیرند و اصلا دخیا مجبور شد مادرید را ترک کند.

دخیا در انگلستان تلاش خودش را انجام داد، اما عملکرد موردانتظار را نداشت.

اگر نگاهی به دو فصل گذشته داشته باشیم، خواهیم دید او به طور پیوسته در حال پیشرفت بوده است. دخیا یک دروازه بان با ابهت نبوده است اما او بهترین راه را برای مقابله با مشکلاتی که در لیگ برتر با آنها مواجه می شود پیدا نکرده است.

او در بعضی اوقات، عکس العمل های فوق العاده ای انجام می دهد، به خصوص با واکنش حیرت آور خود در برابر ضربه ی آزاد خوان ماتا در بازی فصل گذشته مقابل چلسی، استعداد خود را به همه نشان داد. او جزء بازیکنان جدیدی است که می تواند به بازیکن خوبی تبدیل شود اگر به او زمان داده شود و صبور بود.

علاوه بر این، احتمالا بزرگترین مشکلی که دخیا دارد، تزلزل همیشگی چهار مدافع شیاطین سرخ است.

ادوین ون درسار، دروازه بان قبلی یونایتد، هنگامی در کنار نمانیا ویدیچ و ریو فردیناند بازی می کرد که در بهترین دوران بازی خود قرار داشتند. در آن زمان، این دو مسلما بهترین مدافعان میانی جهان بودند.

مطمئنا، آنها هنوز هم در یونایتد حضور دارند. اگرچه به خاطر مصدومیت و یا به طور ساده تر سن بالا، ویدیچ و فردیناند اندکی افت کرده اند.معمولا هر دوی آنها در یک زمان آماده نبوده اند و به این دلیل یونایتد باید به جانی ایوانز در خط دفاع بازی میداد.

هنگامی که دخیا چهار مدافع باثبات را در جلو خودش داشته باشد او حتی بهتر از این خواهد شد.

دخیا یکی از آینده دارترین دروازه بان های جوان جهان است و منچستر یونایتد با فروش او ضرر خواهد کرد.

ترجمه ی اختصاصی در manchester-united.ir

۰ Comments