جایگزین مسیر

منچستریونایتد با 25 میلیون پوند به دنبال هوملس

by | اردیبهشت , ۲۳ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-به گفته خبرگزاری اکسپرس، تیم فوتبال منچستریونایتد برای جانشینی ریو فردیناند و نمانیا ویدیچ، به دنبال خرید متس هوملس، مدافع تیم بورسیا دورتموند، می باشد.

اگرچه هوملس قبلا گفته بود که ترجیح می دهد یک جام به عنوان بازیکنی کلیدی بگیرد ؛ تا اینکه 4 جام داشته باشد، اما بازیکنی ثابت نباشد! صحبتی که به نظر می رسد او را از رسیدن به تیم یونایتد دور میکرد ؛ اما در حال حاضر و با توجه به اینکه ویدیچ و فردیناند در تابستان تیم را ترک می کنند، جایگاه مناسبی برای هوملس در خط دفاعی یونایتد وجود دارد.

در طی فصل گذشته، اسمالینگ، جونز و ایوانز کیفیت مناسبی از خود به نمایش نگذاشتند پس اگر امکانش باشد، تیم یونایتد باید یک مدافع در کلاس جهانی را به خدمت بگیرد. اگرچه نه تیم دورتموند و نه متس هوملس در این فصل موفقیت چشمگیری را بدست نیاوردند، اما کیفیت این مدافع بر هیچکس پوشیده نیست و هنوز هم از بهترین مدافعان است و آینده ای بسیار روشن خواهد داشت.

مدافعی که کار با توپش همچون فردیناند است و از اینکه توپ را از خط دفاعی بیرون ببرد و بازیسازی کند هراسی ندارد ؛ چیزی که به یونایتد کمک شایانی خواهد کرد.

اگر ویدیچ و فردیناند در این فصل در یونایتد باقی می ماندند، بعید به نظر می رسید یک مدافع وسط دیگر همچون هوملس به تیم اضافه شود ، اما با توجه به شرایط موجود مطمئنا یونایتد این کار را انجام خواهد داد.

۰ Comments