جایگزین مسیر

منچستریونایتد به خرید تیاگو آلکانترا نزدیک تر شد

by | خرداد , ۲۸ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – بازیکن شماره 11 بارسلونا به منظور افزایش شانس بازی در جام جهانی قصد دارد از آبی اناری ها جدا شود.

 

بر اساس خبرهایی که از اسپانیا می رسد تیاگو تصمیمش را برای جدایی از بارسلونا گرفته است. تیاگو قبل از آغاز بازی های قهرمانی زیر 20 ساله های اروپا با ویلانوا جلسه ای داشته است که منجر به تصمیم جدایی از سوی تیاگو شده است. صحبت های ویلانوا انتظارات تیاگو را برآورده نکرده است. بارسلونا که اکنون بازیکنان زیادی در خط هافبک دارد تیاگو را برای سال های آینده می خواهد ولی تیاگو آرزوی حضور در جام جهانی 2014 را در سر دارد و نمی خواهد برای حضور در جام جهانی تا سال 2018 صبر کند.

به گزارش روزنامه Sport، منچستر یونایتد و همچنین بایرن مونیخ که فصل آینده گواردیولا را روی نیمکتش دارد از جمله مشتریان این بازیکن آینده دار هستند ولی ظاهرا منچستریونایتد از رقیب آلمانی خود پیشی گرفته است. در شرایطی که بایرن فقط وضعیت تیاگو را زیر نظر دارد، نمایندگان منچستر با نمایندگان بارسلونا و تیاگو مذاکراتی داشته اند. این نشریه معتقد است تیاگو بازی در الدترافورد و لیگ برتر را به بازی در بندسلیگا ترجیح می دهد. برخی از منابع غیر رسمی از توافق دو باشگاه برای انتقال تیاگو به الدترافورد خبر داده اند.

۰ Comments