جایگزین مسیر

منچستریونایتد به دنبال آدم لیایچ, ستاره فیورنتینا

by | خرداد , ۹ , ۱۳۹۲

با توجه به گزارش های منتشر شده در صربستان منچستریونایتد دوباره علاقه خود را برای جذب آدم لیایچ بازیکن فیورنتینا نشان داده است.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – سایت اسپورتسکه مدعی شده است که مربی جدید منچستریونایتد دیوید مویز تمایل دارد که این بازیکن 21 ساله را به الدترافورد بیاورد پس از اینکه یونایتد در سال 2009 در راه امضای قرارداد با این ستاره جوان شکست خود.

این ستاره صرب در سال 2009 در آستانه انتقال به شیاطین سرخ بود که قرارداد به بن بست خورد.

یونایتد پس از اینکه نتوانست این ستاره پارتیزان را جذب کند, او در ژانویه سال 2010 با 8 میلیون پوند راهی فیورنتینا شد.

با توجه به اینکه احتمال دارد نانی در این تابستان یونایتد را ترک کند, لیایچ به عنوان جایگزینی ایده ال مدنظر است.

.

.

با این حال وینچنزو مونتلا مربی فیورنتینا تمایل دارد که این مهاجم صرب را در باشگاه نگه دارد و در این راستا او قصد دارد قرارداد لیایچ را که در سال 2014 به پایان خواهد رسید, تمدید کند.

پس از پشت سر گذاشتن فصلی ناامید کننده برای فیورنتینا, لیایچ فصل گذشته با زدن 11 گل در 28 حضورش در ترکیب فیورنتینا به فیورنتینا کمک کرد تا به رتبه 4 جدول برسد.

او سه گل از این 11 گل را در آخرین روز مسابقات به ثمر رساند, او در فصلی که سپری شد 6 پاس گل نیز داده است.

در خبری که در صربستان منتشر شده , عنوان شده است که کشور صربستان نیز علاقه مند به این انتقال است. در گزارش آمده است که یونایتد واقعا می تواند مقصد این بازیکن باشد در حالی که باشگاه های بسیار دیگری نیز همانند فنرباغچه و دورتوند پیشرفت این بازیکن را زیر نظر دارند.

.

.

در مقاله منتشر شده در صربستان آمده است که : باشگاهی که در پنجره نقل و انتقالات گذشته چندین بار به خرید این بازیکن تمایل نشان داده, اورتون می باشد. دیوید مویز تمایل داشت تا آدم لیایچ را جذب کند اما به دلیل سیاست های مالی باشگاه اورتون موفق نشد.

اما مویز اکنون شانس دیگری دارد. با نگاه به وضعیت مالی قدرتمند باشگاه منچستر, این مربی این شانس را دارد که در نهایت آدم لیایچ را به الدترافورد بیاورد.

ناکنون هیچ مدرکی دال بر اینکه یونایتد برای خرید این بازیکن دست به کار شده است, انتشار پیدا نکرده است, اما این احتمال وجود دارد که این بازیکن جوان با رد پیشنهاد قرارداد جدید فیورنتینا به یونایتد ملحق شود.

۰ Comments