جایگزین مسیر

منچستریونایتد به دنبال انتقال سانچز

by | مهر , ۲۲ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران – بنابر گزارشات به نظر میرسد باشگاه منچستریونایتد حاضر است تا با صرف هزینه ی 22 میلیون پوندی الکسیس سانچز را از نیوکمپ به الدترافورد بیاورد.
پس از آنکه اشلی یانگ ، نانی و والنسیا بار دیگر در ابتدای فصل جدید نتوانستند نمایش درخشانی از خود نشان دهند به نظر میرسد دیوید مویس به دنبال افزودن بازیکن جدیدی به جمع وینگر های تیمش میباشد تا قدرت انتخاب بیشتری برای این پست داشته باشد.
ویلفرد زاها با وجود عملکرد تاثیر گذار خود در تور پیش فصل منچستر یونایتد ، تا کنون حتی 1 دقیقه هم برای تیم اصلی به میدان نرفته است و انتظار میرود در فرصت نقل و انتقالات زمستانی به صورت قرضی راهی تیم نیوکاسل و یا تیمی مشابه آن شود.
باشگاه منچستر یونایتد در سال 2011 نیز سعی کرد تا سانچز را با مبلغ 30 میلیون پوند از اودینزه به خدمت بگیرد که در نهایت این بازیکن راهی بارسلونا شد ولی در طی دو سالی که در نیوکمپ بوده است نتوانسته انتظارات را آنگونه که باید برآورده کند.
به هر حال سانچز در این فصل توانسته است در 8 بازی 4 گل برای بارسلونا به ثمر برساند که بنا بر ادعای دیلی استار عملکرد خوب او علایق دیوید مویس را برای جذب وی بیشتر کرده است.
همچنین شنیده ها حاکی بر این است که دیوید مویس پس از یک شروع بد با منچستر یونایتد در لیگ برتر و قرار گیری رده ی نهم جدول تا پایان هفته ی هفتم ، بودجه ای 100 میلیون پوندی برای تقویت تیم خود در فصل نقل و انتقالات زمستانی در اختیار خواهد داشت.

۰ Comments