جایگزین مسیر

منچستریونایتد به دنبال لیتون بینز در ژانویه

by | آبان , ۲۵ , ۱۳۹۲

احتمال دارد لیتون بینز در ماه ژانویه به هم تیمی سابق خود در اورتون ماروان فلاینی ملحق شود.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – به گزارش میرور, باشگاه منچستریونایتد قصد دارد بازیکن دیگری را از اورتون به خدمت بگیرد, این بار هدف دیوید مویز مدافع باتجربه اورتون لیتون بینز می باشد.

گفته می شود بینز گزینه شماره یک یونایتد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بود, دیوید مویز تمایل داشت تا این مدافع چپ به شیاطین سرخ ملحق شود, در حالیکه سر آلکس فرگوسن نیز 12 ماه قبلتر از این مسئله علاقه داشت این بازیکن ملی پوش انگلیسی را جذب کند.

اما اکنون یونایتد قصد دارد برای سومین بار تلاش خود را برای خرید این بازیکن 29 ساله انجام دهد. گفته می شود این بار مطمئنا این مدافع به یونایتد ملحق خواهد شد. شایعه شده پاتریس اورا احتمالا تابستان آینده به فرانسه برگردد. با این شرایط بینز جایگزین طولانی مدت این مدافع خواهد بود.

.

.

باشگاه منچستریونایتد قصد دارد با آغاز مهلت نقل و انتقالات زمستانی پیشنهادی 16 میلیون پوندی برای خرید این مدافع به اورتون ارائه کند.

در تابستان گذشته پس از اینکه دیوید مویز از خرید لیتون بینز ناامید شد, برای خرید فابیو کونترائو از رئال مادرید اقدام کرد اما این انتقال در دقایق پایانی مهلت نقل و انتقالات انجام نشد. باشگاه مادریدی در آخرین لحظه اجازه این انتقال را نداد.

.

به نظر شما یونایتد در سومین تلاش خود برای به خدمت گرفتن لیتون بینز, موفق خواهد شد؟

۰ Comments