جایگزین مسیر

منچستریونایتد به شبکه ی اجتماعی لاین پیوست

by | مرداد , ۳۰ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

به گزارش وبسایت رسمی باشگاه منچستریونایتد این باشگاه برای تعامل بیشتر هوادارانش در جهان به یکی از پر مخاطب ترین شبکه های اجتماعی جهان یعنی لاین پیوست و این اتفاق می تواند برای هواداران شیاطین سرخ هیجان انگیز باشد.

شبکه ی اجتماعی لاین در سرتاسر جهان حدود 490 میلیون کاربر دارد و هواداران یونایتد می توانند با پیوستن به این شبکه از تصاویر و فیلم و کلیپ های باشگاه در تلفن همراه خود بهره مند شوند و با دو ستان خود به اشتراک بگذارند.

همچنین مردم کشورهای زاپن و تایلند می توانند این برنامه را به زبان محلی خود در اختیار داشته باشند.

این آخرین فعالیت باشگاه در زمینه ی شبکه های اجتماعی بوده است و اخیرا فیسبوک باشگاه مرز 55 میلیون را رد کرده است و توئیتر باشگاه که به تازگی از مرز یک سال گذشته است سه میلیون دنبال کننده دارد.

ریچار آرنولد از افراد هیئت مدیره ی باشگاه در این باره گفت:

“من خوشحالم که باشگاه این سیستم را راه اندازی کرده است و در میان 500 میلیون کاربر این شبکه قطعا هواداران یونایدی زیادی می باشند و آن ها از دورترین نقاط در آسیا می توانند با ما در ارتباط باشند و این موضوع به آن ها نشان خواهد داد باشگاه آن ها را دوست دارد.”

اخیرا نیز باشگاه یونایتد در قراردادی با گوگل شرایطی را فراهم کرده است که هواداران منچستریونایتد از سراسر دنیا هنگام بازی های این تیم در اولدترافورد از طریق تابلوهای کنار زمین در ورزشگاه حضور داشته باشند.

۰ Comments