جایگزین مسیر

منچستریونایتد رمی کابلا را زیر نظر دارد

by | مهر , ۲۱ , ۱۳۹۲

ستاره باشگاه منت پولیه فرانسه که گفته می شود بازیکن درجه یکی محسوب می شود, اکنون توجه باشگاه منچستریونایتد و استعدادیاب های این باشگاه را جلب کرده است.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – به گزارش مترو, باشگاه منچستریونایتد, روند پیشرفت هافبک آینده دار مونت پولیه, رمی کابلا را زیر نظر دارد.

استعداد یاب های یونایتد در آستانه پنجره نقل و انتقالات بازی این هافبک 23 ساله را مشاهده کرده اند.

باشگاه های برجسته دیگری نیز مانند آرسنال و اینترمیلان علاقه مند به خرید این بازیکن تیم ملی زیر 21 ساله های فرانسه می باشند, اما یونایتد تمایل دارد تا پس از شکست در خرید چند بازیکن درجه یک, کابلا را به خدمت بگیرد.

پس از تابستانی کم فروغ برای یونایتد در بازار نقل و انتقالات, باشگاه قصد دارد, تلاش بسیاری در پنجره نقل و انتقالات زمستانی انجام دهد و به نظر می رسد قصد دارند, کابلا را برای تقویت خط هافبک به خدت بگیرند.

کابلا از سن 14 سالگی در مونت پولیه حضور دارد و به همراه این تیم در سال 2012 قهرمان لیگ 1 فرانسه شدند.

در چهار سالی که کابلا به طور حرفه ای در مونت پولیه بازی کرده است, او 68 بار برای این تیم فرانسوی به میدان رفته است و 15 گل نیز به ثمر رسانده است.

علی رغم اینکه مونت پولیه ستاره های زیادی را در چند سال اخیر ازدست داده است, به نظر می رسد مونت پولیه با مبلغی کم راضی به فروش این ستاره فرانسوی تیمش نخواهد شد.

رئیس باشگاه مونت پولیه, لویز نیکولین اخیر گفته است که تنها در صورت پیشنهادی 100 میلیون پوندی حاضر به فروش کابلا می باشد.

۰ Comments