جایگزین مسیر

توتو اسپورت:منچستریونایتد می تواند با 50 میلیون یورو انتقال ویدال را نهایی کند

by | تیر , ۱۹ , ۱۳۹۳

اصلی ترین روزنامه ورزشی ایتالیا, گازتا دلا اسپورت در طول هفته گذشته اخباری منتشر می کرد که نشان از کوتاه آمدن تورینی ها از مواضع خود در انتقال ویدال می داد. اما روزنامه تورینی, توتواسپورت هنوز متقاعد نشده است که این انتقال امکان پذیر است.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این رویکرد روزنامه #توتواسپورت از دید کسانی که در گذشته اخبار این روزنامه را دنبال کرده اند, جای تعجب ندارد. توتواسپورت تمرکز اصلی خود را بر روی #یوونتوس می گذارد و در اکثر اوقات اخبار این روزنامه بدون جهت گیری نیست. بدون شک صحبت درباره اینکه تیم شهر آنها در حال ازدست دادن یکی از بهترین بازیکن های خود می باشد, چیزی نیست که مسئولان این روزنامه را خوشحال کند.

اما به نظر می رسد همه چیز در حال تغییر است و توتواسپورت نیز بالاخره پذیرفته است که این انتقال احتمال دارد نهایی شود. وظیفه این روزنامه در این شرایط, توضیح دادن این مسئله بود که یوونتوس قصد ندارد #ویدال و پوگبا را ازست بدهد تا تیم های رقیب با آگاهی از این مطلب از دادن پیشنهاد منصرف شوند.

اما بالاخره آنها دست از این کار خود کشیدند و اعلام کردند که پیشنهادی حول و حوش 50 میلیون یورو باشگاه یوونتوس را راضی می کند تا این بازیکن را بفروشد, زیرا آنها می توانند با این مبلغ تیم خود را تقویت کنند. اما در ادامه توتواسپورت مدعی شده است که آنها تمام 50 میلیون یورو را به صورت نقدی نمی خواهند, بلکه یووه می خواهد در کنار دریافت مقداری از این پول به اندازه مبلغی باقی مانده نیز بازیکنی را از یونایتد جذب کند.

گزارشات فراوانی پیش از این درباره علاقه یوونتوس به لویز #نانی منتشر شده بود, اما هیچ وقت این قرارداد با یونایتد نهایی نشد. هم اکنون نیز آنتونیو کونته علی رغ تلاش های فراوانی که برای خرید آلکسیس سانچز انجام داد, با انتقال این بازیکن به آرسنال مواجه شده است. بنابراین نانی می تواند گزینه جایگزین خوبی برای تقویت فاز هجومی تیم باشد. به همین دلیل روزنامه تورینی می گوید #منچستریونایتد برای نهایی کردن قرارداد ویدال او را نیز به یووه پیشنهاد خواهد داد.

اگر پیشنهاد یونایتد به 50 میلیون یورو مدنظر یوونتوس برسد, بنا به ادعای توتواسپورت احتمال دارد این انتقال نهایی بشود.

اما به احتمال زیاد منچستریونایتد ارزش نانی را بیشتر از آنچه که یووه می گوید, تخمین می زند. به عقیده باشگاه یونایتد پیشنهادی 12 تا 15 میلیون پوند قیمت معقولی برای این وینگر پرتغالی 27 ساله می باشد. با این وجود, مبلغ نقدی که باید از طرف یونایتد به یووه پرداخت شود, به 35 میلیون یورو کاهش می یابد. مبلغی که برای باشگاهی لیگ برتری, پیشنهاد خوبی به نظر می رسد. به نظر می رسد قرارداد 28 میلیون پوندی بعلاوه نانی با توجه به عملکرد نانی در فصول گذشته, بهترین اتفاق ممکن برای یونایتد می تواند باشد. شکی نیست که نانی بازیکن بااستعدادی است اما شاید انتقال او به باشگاهی دیگر برای آینده این وینگر پرتغالی خوب باشد.

چنین انتقال هایی که در آن بازیکنی نیز در کنار مبلغ مورد نظر باشگاه به تیم دیگری منتقل می شود, در فوتبال ایتالیا بسیار رواج دارد, اما همیشه توافق در این نوع قراردادها کار سختی بوده است. اگر یکی از این انتقال ها پیش از دیگری نهایی شود, آن موقع باید فرضیه توتواسپورت به واقعیت مبدل شود.

۰ Comments