جایگزین مسیر

منچستریونایتد هنوز به دنبال اشنایدرلین است

by | تیر , ۲۰ , ۱۳۹۴

به گزارش اسکای اسپورت مورگان اشنایدرلین همچنان به عنوان یکی از اهداف پنجره ی  نقل و انتقالات منچستریونایتد به شمار می آید. یونایتد که امروز انتقال باستین شواین اشتایگر را به صورت رسمی اعلام کرد همچنان قصد دارد تا مورگان اشنایدرلین را نیز به خدمت بگیرد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران:

رونالد کومان سرمربی سوتهمپتون هفته ی گذشته اعلام کرد که یونایتد برای این بازیکن فرانسوی پیشنهاد جدید نداده است ولی ظاهرا یونایتد قصد دارد تا این بازیکن را به الدترافورد بیاورد.

سوتهمپتون در حال حاضر در اتریش به سر میبرد. کومان تیم خودش را برای اردوی پیش فصل به این کشور برده است و میخواهد که تکلیف بازیکنان تیمش هرچه زودتر مشخص شود. نام اشنایدرلین نه تنها در لیست اولین بازی تدارکاتی آن ها نبوده است بلکه گفته میشود او اولین جلسات تمرینی را نیز غایب بوده است.

با توجه به انتقال شواینی به منچستریونایتد انتظار میرفت که علاقه ی یونایتد برای خرید اشنایدرلین کاهش پیدا کند ولی طبق اطلاعاتی که منابع اسکای اسپورت به دست آورده اند این بازیکن همچنان در لیست نقل و انتقال منچستریونایتد حضور دارد.

اشنایدرلین در حال حاضر در اتریش به سر نمی برد. کومان اذعان کرده است که او مریض شده است و به زودی به اردوی تیم اضافه خواهد شد. از همین رو نام او برای بازی دوستانه ی سوتهمپتون در برابر والنسیا دیده نمیشود.

۰ Comments