جایگزین مسیر

منچستریونایتد پاری سن ژرمن را بخاطر عکس منتشر شده از دی ماریا جریمه کرد

by | مرداد , ۱۴ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – منچستریونایتد پاری سن ژرمن را ملزم به پرداخت ۳ میلیون پوند جریمه افزون بر مبلغ خرید دیماریا کرده است. علت این جریمه عکسی است که این هفته از ستاره آرژانتینی یونایتد در قطر گرفته و منتشر شده است.

به دی ماریا اجازه داده شده بود تا با پاری سن ژرمن مذاکرده داشته باشد اما لوییس فن خال از اینکه این بازیکن ۲۷ ساله به منظور ملاقات با مالک باشگاه به قطر سفر کرده است به شدت عصبانی شده است.

arab

بنا به گزارش Mirror مقامات یونایتد ابتدا تصمیم داشتند تا جلوی این معامله ی ۴۳ میلیون پوندی را بگیرند اما در نهایت قبول کردند تا با افزودن ۳ میلیون پوند جریمه به مبلغ اصلی فروش دیماریا با انتقال او به مبلغ ۴۶ میلیون پوند موافقت کنند. به نظر میرسد یونایتد و پی اس جی تا چند روز آینده کارهای این انتقال را نهایی کنند و خیال دی ماریا راحت شود.

دی ماریا پیش از این هم بخاطر غیبتش در تور آمریکای منچستریونایتد معادل دو هفته حقوقش جریمه شده بود که تقریبا ۳۶۰۰۰۰ پوند برایش آب خورد و حالا با این اتفاق اخیر به نظر میرسد جدایی او از شیاطین سرخ با تلخی اتفاق خواهد افتاد.

گفته میشود اصلی ترین علت جدایی دیماریا از یونایتد سرمربی هلندی یونایتد لوییس فن خال باشد. البته سرقت از خانه ی او در سال گذشته و نارضایتی خانواده اش از حضور در منچستر هم میتواند یکی دیگر از دلایل این انتقال باشد.

دی ماریا در مصاحبه ای که با Bein Sports  داشت، گفت:

بسیار خوشحالم که به پی اس جی میپیوندم. چیزی که درباره پی اس جی می دانم این است که فصل گذشته آنها تمامی عناوین ممکن در فرانسه را بدست آوردند و این برای باشگاه بسیار مهم است. من هم میخواهم به آنها کمک کنم تا از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان عبور کنند.

من تلاش خواهم کرد تا بهترین توانایی هایم را در اختیار تیم قرار دهم. باید سعی کنیم تا جایی که میتوانیم در لیگ قهرمانان بالا برویم.

منچستریونایتد قصد دارد تا مهاجم بارسلونا پدرو را جایگزین دی ماریا کند. پدرو میتواند در سمت راست خط حمله یونایتد بکار گرفته شود. یونایتد امیدوار است تا پس از نهایی شدن انتقال دی ماریا بتواند پدرو ۲۸ ساله را با مبلغ ۲۲ میلیون پوند به خدمت بگیرد.

به نظر شما با رفتن آنخل دی ماریا چه کسی باید شماره ۷ یونایتد را در این فصل بر تن کند ؟

 

۰ Comments