جایگزین مسیر

منچستر به دنبال هافبک برزیلی پورتو

by | مهر , ۲۱ , ۱۳۹۲

قهرمان لیگ برتر انگلستان قصد دارد در ماه ژانویه برای خرید فرناندو, هافبک برزیلی پورتو اقدام کند.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – به گزارش روزنامه پرتغالی آ بولا باشگاه منچستریونایتد قصد دارد هافبک برزیلی پورتو فرناندو را به خدمت بگیرد.

این بازیکن 26 ساله در سال 2007 به پورتو ملحق شد و اکنون به نظر می رسد دیوید مویز قصد دارد با خرید او خط هافبک یونایتد را تقویت کند.

یونایتد هافبک بلژیکی اورتون ماروان فلاینی را در تابستان برای تقویت خط هافبک به خدمت گرفت اما مویز اکنون پس از شروع ضعیف تیم در هفته های ابتدایی لیگ قصد دارد دوباره دست به تقویت تیم بزند.

منچستریونایتد حتی قصد داشت در تابستان آندر هررا از اتلتیک بیلبائو را به خدمت بگیرد اما باشگاه اسپانیایی خواهان 30 میلیون پوند بود, اما یونایتد در نهایت متقاعد نشد که این مقدار پول را برای خرید هررا بپردازد.

اما به نظر می رسد اکنون یونایتد با مبلغ کمی می تواند فرناندو را در ژانویه به خدمت بگیرد, قرارداد فرناندو با پورتو در تابستان آینده به اتمام می رسد و اگر پورتو نمی خواهد این بازیکن را مفت ازدست بدهد باید در زمستان او را بفروشد.

اما با این حال, همه چیز بستگی به این مسئله دارد که پورتو آیا می تواند به مراحل حذفی لیگ قهرمانان برسد یا نه, در صورت صعود پورتو از گروهش به نظر نمی رسد پورتو او را بفروشد.

۰ Comments