جایگزین مسیر

دوشنبه آینده چمن الدترافورد را عوض میشود

by | خرداد , ۱۰ , ۱۳۹۲

منچستریونایتد چمن الدترافورد را به طور کامل برداشته و چمنی نیمه مصنوعی را در الدترافورد خواهد کاشت.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – به دنبال صحبت های سرآلکس فرگوسن در دسامبر گذشته درباره اینکه چمن الدترافورد به دلیل بارش زیاد باران در شهر منچستر از بین رفته است, کارکنانی که مسئول نگهداری از زمین الدترافورد هستند مجبور بودند به سختی کار کنند تا وضعیت چمن را در سطح استانداردی در طول پنج ماه گذشته نگه دارند.

این چمن فعلی ده فصل است که در الدترافورد کاشته شده است. اولین فصلی که این چمن استفاده شد رقابت های لیگ برتر در فصل 04-2003 بود و اکنون باشگاه یونایتد متخصصانی را از شرکت دسو فراخوانده است تا زمین الدترافورد را در این تابستان به طور کامل نوسازی کنند.

.

.

پس از موفقیت شرکت دسو در پروژه چمن ورزشگاه ویمبلی, که مشکلاتی کوچک نیز در طول این سه سال به همراه داشت به دلیل بازگشایی زود تر از موقع ویمبلی در سال 2007, سرمربی پیشین یونایتد فرگوسن از باشگاه خواست تا از همان چمنی که در ورزشگاه ملی یعنی ویمبلی استفاده شده در الدترافورد نیز بکار گرفته شود.

در حالی که چمن حال حاضر الدترافورد به طور کامل طبیعی است, چمن جدید ترکیبی از چمن طبیعی و 20 میلیون الیاف مصنوعی چمن است که با چمن طبیعی که 20 سانتیمتر زیر سطح زمین است به هم بافته شده است تا چمن زمین بازی را قوی سازد و چمن را مقاوم تر و با ثبات تر سازد.

.

.

الدترافورد در آستانه میزبانی مسابقه اسطوره های یونایتد برابر رئال مادرید در روز یکشنبه می باشد قبل از اینکه چمن ورزشگاه در روز دوشنبه به طور کامل برداشته شود, و باشگاه اطمینان دارد که چمن جدید بسیار زودتر از اولین بازی یونایتد در آغاز ماه آگوست حاضر خواهد شد.

۰ Comments