جایگزین مسیر

منچستر و باز کردن مذاکرات قرار داد با فان پرسی

by | آبان , ۱۸ , ۱۳۹۳

منچستر آماده است تا با احتیاط بند موجود در قرار داد مهاجم کهنه کار خود رادر ژانویه فعال کند طبق این بند او پس از اتمام قرار داد  قرار داد جدیدی را به مدت 2 سال تا2016 با شیاطین به ثبت می رساند که طی آن حقوق319000هزار یورویی آن به احتمال فراوان به 127000هزار یورو کاهش می یابد.

به اعتقاد مسئولین باشگاه فن پرسی با وجود اینکه31 سال سن دارد اما هنوز هم می تواند بهره وری و اهمیت گذشته را داشته باشدبنابراین با توجه به نزدیک شدن قرار داد وی به اتمام آن این تصمیم را اتخاذ کرده اند.

مهاجم وفادار شیاطین سرخ که در زمان دیوید مویس نیز بار ها گمانه زنی هایی در رابطه با او شده بود و باشگاه های زیادی خواهان او بوده اند بار ها اعلام کرده است که در جمع شیاطین بسیار خوشحال است و قصد جدایی از این تیم را تا سال های سال ندارد و اگر با باشگاه به توافق برسد مایل است دو سال بعد نیز قرار داد خود را تمدید کند.

اگر چه او در این چند مدت کم فروغ ظاهر شده اما یادمان نرود او عامل اصلی قهرمانی بیستم منچستر است و در این سن نیز تقریبا همه ی بازی ها را به طور کامل بازی کرده و تا کنون با سه گل در کنار وین رونی گل زن ترین مهاجمان شیاطین بوده است.

۰ Comments