جایگزین مسیر

منچستر یونایتد – آرسنال| آیا طلسم مویس شکسته می شود ؟

by | بهمن , ۲۳ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – امشب در حساس ترین دیدار هفته ی بیست و ششم لیگ برتر جزیره دو رقیب دیرینه ی منچستر یونایتد و آرسنال در ورزشگاه امارات به مصاف هم خواهند رفت.

این دیدار در شرایطی برگزار می شود که شاگردان آرسن ونگر با تحمل شکست 5-1 برابر تیم لیورپول پای به این مسابقه می گذارند و برای اینکه در کورس قهرمانی باقی بمانند به شدت به 3 امتیاز خانگی این بازی نیاز دارند.

اما دیوید مویس ، که در تابستان امسال به جای سر آلکس فرگوسن بر روی نیمکت منچستر یونایتد نشتست ، سابقه ی چندان خوبی در این چنین بازی هایی ندارد. وی که به مدت 11 سال سر مربی اورتون بود هرگز موفق نشده است که در ورزشگاه های امارات ، اتحاد ، الدترافورد ، انفیلد و استمفوردبریج در برابر تیم های آرسنال ، منچستر سیتی ، منچستریونایتد، لیورپول و چلسی به برتری دست یابد.

وی البته امسال به همراه منچستریونایتد موفق به کسب پیروزی در ورزشگاه الدترافورد شد ولی در 3 دیدار خود برابر تیم های لیورپول ، منچسترسیتی و چلسی در خارج از خانه ، در هر 3 بازی باز هم طعم تلخ شکست را تجربه کرد.

به هر حال تیم فوتبال منچستر یونایتد موفق شد در مرحله ی رفت رقابت های لیگ برتر با نتیجه ی 1-0 تیم آرسنال را شکست دهد که تک گل بازی را رابین ون پرسی ، بازیکن سابق تیم فوتبال آرسنال، برای منچستر یونایتد به ثمر رساند که بازگشت دوباره ی وی به ورزشگاه امارات نیز از دیگر نکات قابل توجه این بازی خواهد بود.

dtac_1621770_632454070144147_1533054476_n

۰ Comments